Toon posts:

Compaq armada 1500C video laten werken 2

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik de videokaart van deze laptop fatsoenlijk kan gebruiken, er is nu een standaard videodriver geinstalleerd, maar dat volstaat niet.

Ik heb al vanalles geprobeerd (driverguide, compaq online sites, 3 helpdesken, google, got doorzoeken.....) maar geen resultaat, wie heeft zo'n lappie goed aan de praat onder XP.

Ik ben al 4 weken op zoek, en dit is een laatste mogelijkheid, ik verwacht zelf dat niemand hier iets over weet...

Verwijderd

ik zit het nou ook ff te volgen... maar vind ook wel beetje vaag... die jongen wil wat weten en misschien kan iemand hem hier helpen... !!!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Zover ik weet zijn er voor die dingen gewoon geen spicifieke drivers... Voor de 1700 zijn ze er ook niet. Er zit volgens mij niet veel meer op dan de standaard driver houden :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 14:33 schreef OProg het volgende:
Zover ik weet zijn er voor die dingen gewoon geen spicifieke drivers... Voor de 1700 zijn ze er ook niet. Er zit volgens mij niet veel meer op dan de standaard driver houden :{
Voor 9x zijn er wel specifieke drivers. Dat lappie heeft prima beeld met die standaard driver, maar een filmpje afspelen kan ik nu vergeten.

• The_Ghost
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-01-2021

The_Ghost

To beer or not to beer........

Compaq's SSM voor XP geprobeerd?

Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Op zondag 30 december 2001 14:37 schreef gve het volgende:

[..]

Voor 9x zijn er wel specifieke drivers. Dat lappie heeft prima beeld met die standaard driver, maar een filmpje afspelen kan ik nu vergeten.
Voor 9* wel ja, maar ik heb het over XP drivers... :{

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 14:39 schreef The_Ghost het volgende:
Compaq's SSM voor XP geprobeerd?
Ja, helaas....... ;(

Verwijderd

Topicstarter
Is er verder niemand met XP op zijn compaq 1500c dan?

Iedereen alvast bedankt voor de moeite.... anders moet ik maar terug naar 2000 of 98.....

Verwijderd

Hallo,

De Compaq 1500c heeft een 65555 of 69000 PCI controller van het merk "Chips And Technologies". Compaq heeft hier inderdaad geen XP driver voor. Maar "Chips And Technologies" heeft wel XP drivers!! :)

Op de site van staat een link naar de fabrikant die nu die kaart ondersteunt. Daar staat netjes een driver bij voor XP.

De link is : http://www.asiliant.com/driver.htm
Kies daar voor 65550, 65554, 65555, 69000 PCI BUS and 65550 VL BUS --> Download XP driver. *D

Het type VGA controller kon je ook gewoon uit de handleiding halen op de compaq site....

Groeten,

Peter

Verwijderd

Dit is een OUD topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.