Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Moderaten: Bonuspunten voor napraterij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het nu over de canal+ draad http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12353

Uit de reactie van mezelf
De titel klopt niet, want het is nog niet gekraakt, maar het zal niet lang meer duren
Reactie van wrah krijg +1: informatief
De kop is alleen niet juist. Het geluid is helemaal nog niet gekraakt, ze zijn er mee bezig (dat waren ze al een hele tijd btw). Nogal een verschil
Reactie van pven krijgt +1: ondergewaardeerd
De kop van dit artikel klopt niet. Het moet nl. iets zijn als 'Geluid Canal Plus weldra ook gekraakt'.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie net dat de reactie van pven al is gecorrigeerd -1: overbodig

Verwijderd

Waar maak je je druk om?
Wat ken jouw dat hele puntensysteem nou schelen?

Verwijderd

Ik weet niet zeker of je dit wel echt onder napraterij kunt zetten. Kijk maar naar de tijden van de posts: 16:12 en 16:14... Waarschijnlijk heeft de schrijver van de 2e post nooit de 1e post gelezen. En dan is het dus geen napraterij, maar gewoon erg toevallig...

Mijn insteek:
Moderators zouden nu alleen de 1e post punten bij moeten geven, of in dit geval, als je naar de tijden kijkt, de 1e post punten geven zodat deze hoger komt te staan en dus eerder door het "niveau-filter" komt, en de 2e op 1 punt laten staan zodat deze later door het "niveau-filter" komt, maar toch niet als napraterij wordt gezien. 0 punten als gevolg van napraterij lijkt mij niet nodig...

Verwijderd

PaasHaas verblijd ons met de mededeling:
Waar maak je je druk om?
Wat ken jouw dat hele puntensysteem nou schelen?
Ik zal het één keer zeggen:

En bedankt voor je opbouwende commentaar...

Als JIJ je er niet druk om maakt, laat dit geneuzel dan ook lekker achterwege, er zijn nu eenmaal mensen die wel serieus bezig zijn met T.net en het modereren van reacties.
Onder andere om het voor mensen als jou een beetje overzichtelijk te houden.

einde discussie.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hmm... heb vanochtend nog een haas platgereden... weet niet of het een paashaas was...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Off topic (as if anyobne cares):

Wildhagen, je bent toch wel gestopt toch?

(om zeker te weten dat ie het niet meer deed ;))

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

hehe >:)

nee, was al te laat :(

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1