Er moet wel een programma zijn! ik wil graag weten of daardoor de noten kan weten. Dan op mijn mobieltje pleuren
Is er een programma? plz plz pzl niet zo van
www.bobo.nl aub nadere uitleg...
Ja ik ken wel een programma, heb ik eens gezien bij een muziekant, maar die is zo duur (10.000 gulden), hij heet Finale. Maar er zijn er talloze goedkope. De meeste muziek editing programma's kunnen wel noten omzetten.Op zondag 30 december 2001 13:51 schreef BoboChan het volgende:
Er moet wel een programma zijn! ik wil graag weten of daardoor de noten kan weten. Dan op mijn mobieltje pleurenIs er een programma? plz plz pzl niet zo van
One ring to rule them all, one ring to find them, one ring to bring them all, and in darkness bind them...
Ik snap je gloofk niet helemaal... maar midinotatieprogramma's:Op zondag 30 december 2001 13:51 schreef BoboChan het volgende:
Er moet wel een programma zijn! ik wil graag weten of daardoor de noten kan weten. Dan op mijn mobieltje pleurenIs er een programma? plz plz pzl niet zo van
Kweet niet of dit een goed proggie is.. maar wel gratis:Op zondag 30 december 2001 13:59 schreef BoboChan het volgende:
Ok welke is goed (ik wil gewoon MIDItjes de tonen omzetten)
Verwijderd
Verwijderd