Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!
Ruimte op server was vol vandaar dat het plaatje het niet 'deed', iemand nog suggesties?
* Yellow|A is ouderwets maar een link is altijd handig als je dit soort vragen stelt
Ik denk dat je je tables een beetje vaud hebt, NS werkt niet graag met lege tables en tables zonder
Op het einde, das giswerk. Voor je stylesheet zou het best zo kunnen zijn dat je ergens een IE only iets hebt. Als je homesite hebt kun je in topstyle aan je stylesheetje werken en ook kijken of je CSS1 of CSS2 gebruikt. NS slikt alleen CSS1 in bepaalde gevallen.
Ik denk dat je je tables een beetje vaud hebt, NS werkt niet graag met lege tables en tables zonder
code:
1
| </table> |
Op het einde, das giswerk. Voor je stylesheet zou het best zo kunnen zijn dat je ergens een IE only iets hebt. Als je homesite hebt kun je in topstyle aan je stylesheetje werken en ook kijken of je CSS1 of CSS2 gebruikt. NS slikt alleen CSS1 in bepaalde gevallen.
|{ brrr }] |
Staat bij mijn signature, en dat wordt meestal als 'spam' ervaren.Op zondag 30 december 2001 17:54 schreef Yellow het volgende:
* Yellow|A is ouderwets maar een link is altijd handig als je dit soort vragen stelt
Ik zal is kijken naar die tabelen [..] , maar welke bedoel je? Meeste typ ik zelf en ik kan geen fouten ontdekken. En met die style sheets, het is mij een raadsel! Maar bedankt iigIk denk dat je je tables een beetje vaud hebt, NS werkt niet graag met lege tables en tables zonder
code:
1 </table>
Maar ook marges zijn anders, moet ik die vast declareren?