Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Sja een Golden Orb misschien..
ik heb er ook een.. geluid valt mee..ziet er mansz uit.. koelt vrij goed..
M'n Celi 900 komt niet boven de 30 uit stressed..
Maar als je wil overclocken raad ik em zeker niet aan..
Kost zo'n 40 piek..
Als je duur wil gaan doen kan je een Alpha PEP66T nemen met een stille fan.. rond de 100 piek geloof ik.. maar dan heb je ook wat
ik heb er ook een.. geluid valt mee..ziet er mansz uit.. koelt vrij goed..
M'n Celi 900 komt niet boven de 30 uit stressed..
Maar als je wil overclocken raad ik em zeker niet aan..
Kost zo'n 40 piek..
Als je duur wil gaan doen kan je een Alpha PEP66T nemen met een stille fan.. rond de 100 piek geloof ik.. maar dan heb je ook wat
Verwijderd
de golden orb lijkt me idd de beste voor jou. ik heb zoon ding ook op mn p3 800 zitten en die wordt stressed 43C en mn hd maakt meer herrie dan die fan
Goldenorb is idd een uitstekende keuze.
Weinig kabaal en koelt erg goed.
En kost niet eens zo gek veel:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/19
Weinig kabaal en koelt erg goed.
En kost niet eens zo gek veel:
http://www.tweakers.net/pricewatch/cat/19
39
ik heb ook 'n celly hier draaien, 355 @ 577 .... tis alleen dat die FSB zo hoog is en dat vinden volgens mij m'n kaarten niet zo leuk hehe, gekoeld door 'n GlobalWin FKP-32 .. echt een superkoeler!!
wow, van 350 naar 577? stoer 
zou'k m'n PIII 450@504 ook zover kunnen krijgen? (ik weet het, ben zielig, maarjah => geen geld)
zou'k m'n PIII 450@504 ook zover kunnen krijgen? (ik weet het, ben zielig, maarjah => geen geld)
OC / CM - Begint eer ge Bezint
Verwijderd
welke socket 370 koeler is de beste?
=>Swiftech MCXC370
beetje duur en een behoorlijke overkill voor je proc, houd het idd maar bij een Thermaltake koeler met een langzamere fan, koelt zat, goedkoop en stil.
=>Swiftech MCXC370
beetje duur en een behoorlijke overkill voor je proc, houd het idd maar bij een Thermaltake koeler met een langzamere fan, koelt zat, goedkoop en stil.
Pagina: 1