Toon posts:

RTCW vage bugs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik wil multiplayeren, dan laadt hij wel, maar als het balkje bijna vol is, kapt hij er gewoon mee! Ik heb een p2 350, maar daar ligt het niet aan, aangezien een maat van me een 1ghz met gf3 heeft met hetzelfde probleem......

Wie weet wattik eraan kan doen? Er zijn trouwes nog geen patches

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-10 16:37

FoggyFreek

I'm a llama again!

Ik heb precies hetzelfde probleem, tot 1cm voor het einde van de balk kapt ie ermee.. heel erg frustrerend..
Reinstall helpt, maar ik hoop op een patch :(

-- Altijd blijven prutsen --

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:41
Disable je AGP via b.v. NVMAX. Hielp bij mij ook .

Verwijderd

is dat 'glijden' als je bijvoorbeeld op een klein richeltje of box springt ook normaal? da's irritant zeg! |:(

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 18:22 schreef computerdude het volgende:
is dat 'glijden' als je bijvoorbeeld op een klein richeltje of box springt ook normaal? da's irritant zeg! |:(
ja , héél vervelent , of die luiken (bijv Depot) dan komt der zo`n horde moffen achter je aan en wil je door dat leuk weg , moet je eerst een half uur zien door dat luik te komen , want dat luik is ZO klein |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 15:35 schreef bassio het volgende:
Disable je AGP via b.v. NVMAX. Hielp bij mij ook .
Ehm, met het progje nv max? werkt dat ook met een geforce 2 mx, waar kan ik het vandaan halen en beinvloed het mn performance?

Verwijderd

of bij het level generator is ook een stukje tussen 2 machinegeweren rood boeit niet zo maar t is wel een rare bug
Pagina: 1