Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

moderatie queue tegenwoordig lang

Pagina: 1
Acties:

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Valt het meer mensen op dat de modqueue tegenwoordig wel erg lang is? Zou met het nieuwe systeem juist korter moeten zijn.

Verwijderd

Dat vraag ik mij dus af, je kunt nou wel iedereen de mogelijkheid geven om te modereren, maar:

1) wete iedereen dat?
2) wil iedereen dat?

[psychologische modus aan]

Typisch menselijk handelen:

Maak een groep gemeenschappelijk verantwoordelijk voor het uitvoeren van een taak of actie en er gebeurd......

Inderdaad: niets of vrij weinig.

Waarom?

Omdat niemand zich direct verantwoordelijk voelt, vroeger (hoor mij nou) had je een aantal mensen die verantwoordelijk waren voor het modereren (en toen ging het beter).

[psychologische modus uit]

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Valt het meer mensen op dat de modqueue tegenwoordig wel erg lang is? Zou met het nieuwe systeem juist korter moeten zijn.
Postings die niet beoordeeld worden (omdat hun huidige score al juist is), zijn zichtbaar in het modoverzicht. In het oude systeem zouden deze postings wel beoordeeld zijn en dus ook niet zichtbaar in het modoverzicht.

Overall worden er veel meer postings beoordeeld en werkt 't dus _veel_ beter dan voorheen. Bovendien zijn de moderaties beter. Voorheen werd er eigenlijk alleen naar beneden gemodereerd en waren +1 en +2 beoordelingen zeldzaam, ook waar deze wel terecht waren.
Inderdaad: niets of vrij weinig.
7205 moderaties in 3 dagen, ik kan niet zeggen dat er weinig gemodereerd wordt.

Verwijderd

7205 moderaties in 3 dagen, ik kan niet zeggen dat er weinig gemodereerd wordt
OK Femme, je hebt mij volledig stil gekregen, waarschijnlijk hebben wij sterfelijke zielen een vertekend beeld van de realiteit.

Ik zal niet meer zeiken ;)

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
TgF, het is dus gewoon een feit dat er wel degelijk veel gemodereerd wordt. Daarbij is het echter nog steeds mogelijk dat er veel postings ongemod blijven omdat anderen meerdere keren gemod worden. Femme's verklaring daarvoor was dus dat de 0:gemod te weinig gebruikt wordt en dat mensen post waarvan ze de score wel best vinden gewoon laten staan.
Lijkt me voor sterfelijken ook nog wel te begrijpen toch.

Verwijderd

Als je 0:Gemod geeft, kost dat wel moderatiepunten (sowhat..), misschien is het beter om hier geen punten voor af te halen en als je het eens bent met de score van een posting 0:Gemod te geven
Pagina: 1