Toon posts:

CS bots n00b vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Okee hier komt het ik heb bij mijn zoontje halflife en counterstrike geinstald nu had ik wel eens gehoort van bots dus ik dacht kom op gooi er ook op :?
Ik heb podbot gedownload maar hoe krijg ik die dingen nu aan de gang in CS hij wil namelijk alleen spelen tegen die bots.
Als ik podbot installeer gooit hij dat in de halflife dir klopt dat ?
Hij heeft een p2 350 met 128 mb en een gforce 2 mx en het draait onder windows XP

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Dan start je een lan game. Daar moet je in je console ff addbot typen. PODbot heeft d8 ik ook een speciaal controle menuutje waarmee het wat makkelijker gaat zit dacht ik op "+" maar dat weet ik niet zeker. De rest spreekt voor zich.

Volgens mij zit er ook een readme in, waarin staat hoe het moet.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:51
Instaleer dit proggie maar es:
Multi Bot Launcher
Echt retehandig en ondersteund bijna elke bot voor CS,
ook staan er op deze site een hoop alternatieve bots voor CS,
en waar je ze kunt downen
Suc6 ermee, en frag ze >:)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 13:10 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Dan start je een lan game. Daar moet je in je console ff addbot typen. PODbot heeft d8 ik ook een speciaal controle menuutje waarmee het wat makkelijker gaat zit dacht ik op "+" maar dat weet ik niet zeker. De rest spreekt voor zich.

Volgens mij zit er ook een readme in, waarin staat hoe het moet.
het is de "=" knop 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Wow jullie zijn snel alvast bedankt namens mijn zoon :)

Verwijderd

Topicstarter
Toch nog ff een vraagje moet ik halflife ook installeren of is counterstrike genoeg :?

Verwijderd

als je de gamecd hebt (retail) dan hoef je hl neit te installen. als je cs ergens hebt gedownload is hl wel vereist..

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Mijn PODBot directory staat in d:\half-life\cstrike.
Ik heb dus HL geinstalleerd met de CS mod.
Dus ik denk dat als je de CS retail versie (dus alleen CS, uit de winkel) installeert, dat je het dan ook kunt installeren (aangezien de PoDbot directory in de cstrike directory staat en niet onder d:\half-life. Het maakt niet echt uit denk ik, maar zoals ik het heb werkt het in ieder geval. Maar het zou ook voor de retail versie moeten werken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

ik wil graag even M$ gebruiken om de ovenstaande signature te testen op waarheid.

Verwijderd

Topicstarter
Thnx guys het loopt :)
Pagina: 1