Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dit begint irritant te worden.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik snapte iets niet in een DPC thread (wat is DE megaflush?), dus ik denk... ik stel daar een vraag over: http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=147661

1 keer OVERgewaardeerd (stond op 1, dus naar 0) 1 keer ONDERgewaardeerd (tja, het was tenslotte gewoon een vraag) en 1 keer... ja hier komt ie: TROLL.

gelukkig was wildhagen nog zo vriendelijk de vraag te beantwoorden. Het gaat me niet om de punten maar om het feit dat als ik een vraag stel die semi ON topic is, ik daar toch wel antwoord op wil INDIEN mogelijk natuurlijk. Als de normale vraag dan gewoon naar de kerker wordt gemodereerd krijg ik natuurlijk nooit antwoord. :(

Plus dat het ook niet echt motiveert om te gaan posten. dit is niet de eerste posting van me in het nieuwe system die de meest lukrake moderaties krijgt, terwijl ELKE posting in de afgelopen paar dagen serieus bedoeld was. (maw: geen troll van mijn kant).

Naja... gaat tot een tijd toe natuurlijk totdat voor een aantal mensen de lol er af is.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik zag dat je in het Lieve Adjes forum nog een veel beter voorbeeld had in je Hetze? thread.

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het met je eens ben.

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
me too!

Verwijderd

Nu zijn reakties 2 en 3 hier niet echt nuttig voor dit probleem, maar ik denk dat het probleem komt omdat iedereen een eigen mening heeft. Ik denk dat het nieuwe systeem ff tot rust moet komen. (alle tweakers denken nu dat ze macht hebben en uiteraard wordt dit misbruikt, het zijn tenslotte net mensen :-) ) Nog ff wachten met een eindoordeel dus.

Verwijderd

Topicstarter
Ja een of andere poepluierbewoner misbruikte een bug in het script zodat je meerdere keren dezelfde posting kon modereren. Zie thread in Lieve Adjes. Het is opgelost nu.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-11 19:49
ik dacht in het begin ook "wuz this? phantompie moddereter???"

:D

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Echt waar !? LOL!

Ik vind dat er een aparte "option" moet komen:

ontopic vraag +1 (goede vraag)
offtopic vraag 0 (ofwel goto GOT)

Of een variatie hierop.

Ondergewaardeert vind ik zoiets ... ja ...

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Die lui weten gewoon niet wat die termen inhuoden en zo. Ik vind dat er maar een s een moderatie-guide moet worden geschreven (wil er best aan meehelpen) waarin via uitleg en voorbeelden het hele moderatiesysteem duidelijk aan alle tweakers wordt uitgelegd. Of je moet de oude moderators de mogelijkheden geven om dergelijke problemen op te kunnen lossen.

• rjeggens
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-02 14:26
Okee.. nou heb ik het ook ff gehad. Nou post ik iets in dezelfde minuut als iemand anders (dit is belangrijk.. dus niet als mezelf) en zie ik dattie als dubbelpost is gemoderereerd! GRRRR!!

{edit}
En komt nog es bij dat 3 posts daaronder een soortgelijk postje staat, en die is inzichtvol! Tsja.. CTRL-C-inzicht

Verwijderd

Misschien zou het aan het beoordelingsniveau bijdragen als zichtbaar was wie welke punten gaf. Mensen die doelbewust bepaalde postings omlaag/omhoog modereren vallen dan eerder op en geeft mogelijk ook wat meer discipline.

Verwijderd

Help, nee!

Als je dat kan zien, dan krijg je geheid allerlei wraak-acties van die karma-zuigende-k*t-kinderen die dus opzoek gaan naar de moderator die (terecht) een bericht van hun lager hebben beoordeeld.

Karma oorlog dus...

Verwijderd

Score -1 Dubbelpost :)

Verwijderd

Dat moeten we niet hebben nee.. er moeten gewoon een how to moderate-guide komen.

Verwijderd

Wie leest er nou handleidingen :)

Maar even serieus, ik vraag me af of dat helpt, al lijkt een karmaoorlog me ook reeel

Waarom krijgt iedereen eigenlijk zoveel moderator punten? Ik heb er nu 150 en ben nauwelijks actief geweest.
Pagina: 1