GTA3 cd kapoet :'(

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-02 19:31
euj, ik had voor deze week een playstation 2 gehuurd, en gta 3. Nu stootte ik gisteren per ongeluk tegen de playstation aan, maar er gebeurde nix..
na een poosje gaf tie in een keer een error reading dvd :?
dus ik dacht dat dat er misschien mee te maken had dat hij rechtop stond, dus plat neergezet, en elke keer weer een error na een tijdje spelen, voorafgegaan door wegvallende textures. Nu blijkt dat er 2 vrij brede krassen op zaten, die heb ik proberen weg te halen, maar tot nu toe zonder suc6, alleen maar meel krassen :(
Wie weet een goede methode, het is toch weird dat zo'n ding direct kapot gaat... het was niet eens een harde stoot

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-05-2025

Tom-my

w03iz0rz

gewoon gelijk terug brengen en net doen of je neus bloedt >:)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

Is het niet waarschijnlijker dat de krassen er al op zaten toen je hem huurde en dat door de stoot de laser wat minder goed leest dan daarvoor?

edit:

Ik heb mijn Ps2 al een keer om laten donderen en die doet het nog prima...dus tegen een stootje kunnen ze wel.

Verwijderd

ai , das een probleem :o wat je wel kan doen is naar de videotheek gaan , en zeggen dat ie het niet doet , dan gaan hun automatisch naar de gast die hem voor jouw had >:)

• DarkShadow
yup nog een probleem :P
Ik ben de eerste die hem huurt, hij kreeg hem net binnen :P

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 12:52 schreef DarkShadow het volgende:
yup nog een probleem :P
Ik ben de eerste die hem huurt, hij kreeg hem net binnen :P
|:( |:( |:( |:( , ehhh , dat wordt dan een fikse boete :o

• DarkShadow
istur echt geen goede methode om de cd schoon te maken?
trouwens... het ligt echt aan de cd, andere cd's paktie wel gewoon...
misschien is die laser idd een beetje scheef gaan zitten :P zal ik nog een stoot geven?

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

gewoon zeggen dat die ps2 hem gesloopt heeft :), volgend probleem :Y)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 12:53 schreef DarkShadow het volgende:
istur echt geen goede methode om de cd schoon te maken?
trouwens... het ligt echt aan de cd, andere cd's paktie wel gewoon...
misschien is die laser idd een beetje scheef gaan zitten :P zal ik nog een stoot geven?
ik had ooit van een aparaatje gelezen die krassen weg haalde ( :? ) maar ik denk dat als dat echt bestaat dat je dan nog hoger uit komt dan de boete was :7

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

met een dvd burner een copy maken en dan teruggeven aan de videotheek? :)

• buzz
  • Laatst online: 31-01 15:43
Gewoon naar de videotheek gaan en inleveren, problemen krijg je later wel.

"De nieuwe huurder kan het spel niet spelen. Jij gaat geld betalen! "

"Wie ik?? ik heb nix gedaan, hoe komt u erbij dat het door mij komt, ik heb er lekker op gespeeld."

>:)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Op zondag 30 december 2001 13:00 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Gewoon naar de videotheek gaan en inleveren, problemen krijg je later wel.

"De nieuwe huurder kan het spel niet spelen. Jij gaat geld betalen! "

"Wie ik?? ik heb nix gedaan, hoe komt u erbij dat het door mij komt, ik heb er lekker op gespeeld."

>:)
ja precies. gewoon inleveren. bij onze videotheek checken ze volgens mij niet eens de cd's. ik heb al vaak zat gehad dat een dvd film onder de krassen zat zodat je hem niet kon bekijken. doen ze ook nix aan. gewoon inleveren je hoort het later wel (of niet ;)).

• DarkShadow
yup, trouwens best kans dattie het in een andere playstation wel doet, en bovendien crashtie pas na een poosje :P

Verwijderd

Nee bij onze videotheek letten ze ook niet echt op de kwaliteit van hun spullen. Ik had enemy at the gates gehuurd en vlak vor de eindscene komt er gewoon even 1,5 minuut Feyenoord-AZ voorbij!! Nou ben ik wel Feyenoord fan maar dit vond ik toch nie echt leuk eigenlijk... Ik heb het tegen hun gezegd maar geloof nie echt dat ze er mee konden zitten.... Dit was uiteraard een videoband geen DVD

• Tom-my

Tom-my

w03iz0rz

wel oppassen, dingen kwijt raken of slopen kan best duur zijn bij een videotheek. Voor videobanden rekenen ze al snel 200 piek! (lang leven divx :D)

Verwijderd

ehm
als je die cd terugbrengt zo van "hij is stuk, kijk, krassen, ik wil een goeie, ik heb ervoor betaald" en je haalt donders vroem dit topic weg, dan krijg je geen boete ook.

ikke stuk gemaakt? nee, hoor, hij kwam zo uit het doosje. ik zou mn leverancier maar eens gaan aanspreken. (bewijslast enzo :D )

• DarkShadow
:P
ik heb wat met tandpasta lopen kloten, en daarna met zon polijst middel, en ik heb hem net een half uur gespeeld alvorens hij vastliep, dat was dus eerst 5 minuten, dus als ik nog ff een flinke laag er af poets kan ik misschien wel 3 uur achter elkaar spelen :P

trouwens wat fucked is, ik heb geen memory kaart, dus ik kan elke keer dezelfde missies spelen :(
niet leuk, wie kan mij ff een memory kaart lenen, krijg je een patatje, ff langs brengen in elburg, vackenorderstraat 7
Bij voorbaat dank :P

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-02 18:17
Op zondag 30 december 2001 14:57 schreef DarkShadow het volgende:
trouwens wat fucked is, ik heb geen memory kaart, dus ik kan elke keer dezelfde missies spelen :(
niet leuk, wie kan mij ff een memory kaart lenen, krijg je een patatje, ff langs brengen in elburg, vackenorderstraat 7
Bij voorbaat dank :P
'k kijk wel uit strax sloop je die ook nog :+

• DarkShadow
hehe, fucked, ik zal ff een nieuw topic daarover openen, dur zijn er nog genoeg die deze toch niet hebben gelezen :P
;)

Verwijderd

Lekker hoor Gerbert, heb je me nooit verteld dat je GTA 3 ook GEMOLD had... :)

Hoe is't nou afgelopen dan??? of heb je 'm nog? :P

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-01 22:35
Op zondag 30 december 2001 13:34 schreef FanToom het volgende:
wel oppassen, dingen kwijt raken of slopen kan best duur zijn bij een videotheek. Voor videobanden rekenen ze al snel 200 piek! (lang leven divx :D)
200 piek voor een video??

dat lijkt me toch sterk....

• djexplo
  • Laatst online: 21-12-2025
Krassen op cd's kan je wegpoetsen met autowax (turtle) of silver of koper poets, waarschijnlijk zijn er ook wel middeltjes speciaal voor gemaakt. De krassen zullen niet helemaal verdwijnen maar de cd/dvd wordt meestal wel weer leesbaar.
Deze methode werkt natuurlijk niet als de reflecterende folie is beschadigd, hier voor zijn stikkers op de markt.

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
200 piek voor een video??
dat lijkt me toch sterk....
Yep, maar ik dacht dat het iets van 100 piek was.
Anyway, ze betalen rechten om die dingen te mogen verhuren geloof ik.. en daarom kost die tape zo duur.

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
is dat nodig ? zo'n bejaarde topic weer een eind omhoog trappen ?

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Op woensdag 23 januari 2002 23:44 schreef Raven- het volgende:

[..]

Yep, maar ik dacht dat het iets van 100 piek was.
Anyway, ze betalen rechten om die dingen te mogen verhuren geloof ik.. en daarom kost die tape zo duur.
We gaan hier ff dik off-topic, maar ik wil toch reageren op jouw opmerking over die 100 piek. Het ligt er aan in welke hoeveelheid een videotheek dit inkoopt. De meeste banden kosten echter nog meer dan 200,- (ik heb in een kleine videotheek gewerkt). Daarom heb je dus ketens als videoland die er duizenden tegelijk kopen. Dan worden ze dus stukken goedkoper. Koop je ze per stuk, dan zijn ze wel degelijk superduur :(

Edit: typen is moeilijk |:(
Pagina: 1