Toon posts:

philips drivers in windows xp

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,
ik heb een vraag: ik heb windows me naar windows xp ge-upgraded en dat is allemaal goed gegaan en dat is zkr een hele goeie vooruitgang!!! :)
maar ik heb dus een philips cd-rewriter (pcrw804) en als ik nero wil installeren dan gaatie op een gegeven moment heel vaag doen dan doet hij gewoon nix meer en nu heb ik easy cd creator das ook wel oke maar ik wil toch nero hebben moet ik nieuwe drivers hebben voor me brander ofzo?
wie wil mij helpen?
alvast thnx
daafie 8-)

Verwijderd

Topicstarter
halllo please laat iemand ff reageren.

Verwijderd

Topicstarter
moeilijk he reageren

Verwijderd

Je moet je topic niet zo snel omhoog schoppen, daar houden ze hier niet van.

Ennuh ik heb geen antwoord voor je.

Verwijderd

vertel eerst eens welke versie nero je hebt

Verwijderd

Welke versie van Nero gebruik je?
In heb een Philips 404 en geen problemen (tot nu toe) met Nero 5.5.2.4.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nero:5.504 nederlandse versie

Verwijderd

humm die versie heeft voor zover ik weet geen enge fouten..5.5.4.0 had dat weer wel, die froze up on yer ass all the time.
ik zou zegge probeer een andere versie nero :)
er zijn er ondetussen al genoeg

Verwijderd

Topicstarter
he thnx ik zal het proberen,
maar ik heb windows xp en als hij dan gaat kijken welke gebruikers er allemaal van nero gebruik kunnen maken dan looptie vast dan gaatie gewoon niet meer verder heel vaag.

Verwijderd

nou ik heb XP draaien en gebruik gewoon nero 5.5.3.5 en die draait lekker hoor. dus aan XP zal het niet ligge

Verwijderd

Topicstarter
nee oke maar easy cd creator doet het wel gewoon. want ik hoorde ook dat windows me brander niet herkend ofzo maar dat doet hij wel en ik kan nergens een update vinden voor me brander of zijn die er ook niet?

Verwijderd

het OS herkent je brander wel als cdrom drive daar ben ik nixx bang voor, het gaat erom dat je brand programma je brander als zodanig herkent, en daar heb je dus al die verschillende versies van nero/easy cd enz voor. die herkennen je brander gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
oke heel erg bedankt dan heb ik nog 1 vraagje: hoe krijg ik zoon leuk plaatje bij me naam net zo als jij heb?
ik heb dat wel bij me profile gedaan maar dan kies er een en dan doe ik wijzig en dan staatie er nog niet bij.

Verwijderd

bij je profile aanmaken staat het allemaal best duidelijk
klein plaatje maken en uploaden ( plaatje opsturen staat er)en dan afw8en;)
Pagina: 1