HELP!!! Zit ik midden in een spel.....poef, pc schakelt zichzelf uit....wat kan de oorzaak zijn? temperatuur te hoog?? lijkt me sterk, want ik overclock nix, en er is nix aan getweakt...
Wat meer informatie zou al aardig zijn
P3 450 MHz, 128 MB RAM, ASUS v3800 TNT2 32MBRAM PCI(videokaart) Creative 64MB blabla PCI soundcard, 10/100Mbit PCI Netwerk kaart
Verwijderd
loop eerst de meest simpele dingen eens na:
zit er bijvoorbeeld geen breuk in de voedingskabel. kun je makkelijk controleren door eens voorzichtig aan de kabel te buigen als de pc aan staat.
laatste tijd nog nieuwe dingen gedaan met je pc? nieuw OS, nieuwe hardware, misschien pc verplaatst?
loop de hardware in de pc eens na met het oog. zit alles wel goed op elkaar? let vooral eens op de voedingskabels in de pc.
miischien is je voeding wel niet helemaal ok. hoe oud is die eigenlijk?
zit er bijvoorbeeld geen breuk in de voedingskabel. kun je makkelijk controleren door eens voorzichtig aan de kabel te buigen als de pc aan staat.
laatste tijd nog nieuwe dingen gedaan met je pc? nieuw OS, nieuwe hardware, misschien pc verplaatst?
loop de hardware in de pc eens na met het oog. zit alles wel goed op elkaar? let vooral eens op de voedingskabels in de pc.
miischien is je voeding wel niet helemaal ok. hoe oud is die eigenlijk?
Ik draai dual boot 2000 proffesional/ME, voor zover ik kan zien is alles met de hardware ok, hij's 3 jaar oud (jaja, ik weet het, erger kan niet
)
Voeding lijkt ook in orde te zijn
Voeding lijkt ook in orde te zijn
heb je er veel schijven aan hangen dan is je voeding misschien niet sterk genoeg
Verwijderd
Pc valt zeker uit als je een game draait in 2000... das normaal.. je kan dat oplossen door niks op de achtergrond te laten draaien. En tip: gooi ME er af en zet 98 er op voor de games dat is altijd beter..
Pagina: 1