Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

# of postings per dag

Pagina: 1
Acties:

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-11 14:51
Volgens mij gaat het aantal weer een beetje naar beneden!

Wat mij betreft mogen er echt wel meer nieuwsberichten gepost worden per dag. Toch zeker zo'n 25 per dag.

Wellicht is het dan ook een idee om de artikelen/postings zelf te modder-eren. Geef deze ook een score mee zodat wanneer je een beetje achterloopt ook een level kun instellen. En weer de boel kan inhalen.

Daarnaast is met het wegvagen van gamer.nl (en dus ook die headlines) een zwart gat ontstaan in mijn bestaan. Althans. Ik mis de groene blokjes tussen de headlines van tweakers.

Verwijderd

De hoeveelheid nieuws is afhankelijk van hoeveel interessant nieuws er is, hoeveel er binnen komt.

Een nieuwsposting kunnen beoordelen lijkt me een slecht idee. Nieuwsposter moeten zelf beoordelen of nieuws interessant genoeg is voor Tweakers.net. Bovendien, wat bereik je ermee?? Komt er zeker een ranking met score voor nieuwseditors.. Lijkt me overbodig.

En Jochem, je weet het he.. jij kunt zelf ook wat aan je klacht doen. Zoek es wat nieuws op.. Submit veel nieuws, als het interessant is posten we het...
www.gamers.nl
Dan kom je er vanzelf. :)
Wij zijn een Tweak-site, gaan game-site. Als je voor games gat moet je toch naar Gamers toe. Tenzij we net als bij de Bios/files/firmware ook een game-afdeling krijgen, maar daar ga ik niet over :)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Er komt binnenkort een nieuwe games site.

Dat er nu zo weinig nieuwspostings zijn komt vooral omdat er nogal veel nieuwsposters op vakantie zijn. Ik kan zelf ook niet PHP'en, nieuwsposten en slapen tegelijk.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 20:59

GaMeOvEr

Is een hork.

Probeer eens te gaan slapen met de muis in je hand en je Keyboard op schoot, misschien gebeurt er dan nog iets grappigs in je slaap. :D

Aannames zijn fataal.

• AntonT
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Dan valt Femme met z'n hoofd op het toetsenbord en dan krijg je een nieuwsposting van uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
uuuuuu ofzo... >:)

Met wat meer pech valt ie op de < en de >-toets (en de shift erbij ;) ) en dan loopt het helemaal in de soep. :)