Toon posts:

Max Payne kom nie verder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kom niet verder in max payne. Ik heb de search gebruikt maar daar staat niks over. Ik ben bij de haven, waar je een shipment moet vinden. Maar ik kan niks vinden. Ik zie wel een brug maar die kan ik niet naarbeneden krijgen.

Het is in part II level 2 volgens mij..

Alvast bedankt, want het zo'n goed spel.

Verwijderd

je moet zoeken naar een vrachtwagen die achter het hek ergens staat , bij de banden van de vrachtwagen ligt een blok hout , schiet dat der onder vandaar en die vrachtwagen rolt tegen de brug af , vervolg , de brug flikkert naar beneden , en der komen wat mannetjes aan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank je heel erg hartelijk. Ga het meteen proberen.

Mzzl :) :)

Verwijderd

ik denk dat ie wel een slotje op kan :P

Verwijderd

als je echt nie verder kunt kun je op deze link

Verwijderd

en nu een goeie link

Verwijderd

sorry , dubbelpost :(

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-01 10:59

Blauw

De Schreeuw

Ik vond dat ook het lastigste deel :P

Verwijderd

Tss, niet eens meer naar waarschuwingsborden kijken. Die jeugd van tegenwoordig :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:43
Ik zag in dat stukje dat bordje aan de muur dat je je auto stil moest leggen en ik denk ik schiet er ff op en hopla ik was verder :D

The devil is in the details.

Verwijderd

Jeugd van tegenwoordig :(

In mijn tijd speelde ik The Secret of Monkey Island. Zonter Internet, walkthroughs of andere hulp. Koste wel 3 maanden, maar een lol dat ik heb gehad :)

Verwijderd

mm, ik weet dat je bij max payne veel hout stuk kan schieten dus als je dan een stukje hout ziet liggen die een vrachtwagen op een stijl weggetje staat blokkeert dan gaat bij mij mijn vinger jeuken... >:)

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 17:34 schreef Captain_Quigley het volgende:
Jeugd van tegenwoordig :(

In mijn tijd speelde ik The Secret of Monkey Island. Zonter Internet, walkthroughs of andere hulp. Koste wel 3 maanden, maar een lol dat ik heb gehad :)
5 maanden, maar ik was ook 6 ofzo :)

Verwijderd

Ik ben Max Payne doorgekomen aan de hand van deze site: http://www.xezol.com/maxpaynewt.shtml

:)

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 18:04 schreef Caspian het volgende:
5 maanden, maar ik was ook 6 ofzo :)
Ik 12...

Ik heb overigens ooit nog eens Larry 1 op een Apple Macintosch gespeeld...met engels woordenboek op schoot :)
Pagina: 1