Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

screw idiot newbies

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
"oude" moderators zijn niet zomaar personen

Thanx Trashbash! Daarom verschillen mod en god ook maar 1 letter! ;)

Maar serieus: ik zie juist dat er meer te laag gemodereerd wordt dan te hoog. Had ik niet verwacht. Maar dat is dan vooral door mensen die de guidelines niet gelezen hebben omdat ze dingen die duidelijk op 0 horen op -1 zetten. Wat me wel irriteert is het verkeerd gebruik van de toevoegingen. Soms zie je Spam, Troll of First Post terwijl dat nergens op slaat. Misschien komt dat wel doordat er maar een beperkt aantal mogelijkheden is om iets omlaag te zetten, maar dan is overgewaardeerd altijd nog beter dan zomaar iets onzinnigs te kiezen.
Voor bovenstaande reactie in http://www.tweakers.net/plan.dsp?PlanID=28
krijg ik -1: flamebait.
Tsja, als het je zo persoonlijk overkomt krijg je ineens een wat negatievere kijk op het systeem dat zomaar iedere idioot laat modden. Ik word hier dus een perfect voorbeeld van wat ik in die post juist aanhaal dat sommige mensen belachelijk laag modden met belachelijke tags (hier dus flamebait) erbij.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
AARGH! Ik zie net dat het me nog een keer is overkomen.

Ik reageer hierop:
In die naam zit nu eenmaal veel geld. Bijna iedereen kent het woord Pentium, dus waarom zou je er vanaf stappen? Ook andere bedrijven werken zo, denk maar aan de VooDoo reeks van 3dfx.
In http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?t=964440257&ID=12273
Mijn reactie:
Ze willen de naam wel vasthouden, maar het gaat toch vooral om het product zelf. Als het een doorontwikkeling is kun je het nog dezelfde naam geven, maar een heel nieuw ontwerp geven ze toch een andere naam. Anders hadden ze bij Intel de Ithanium ook wel Pentium genoemd als hij oorspronkelijk ook voor de desktop markt bedoeld was. En 3dfx werkt nu ook aan de Rampage ipv de Voodoo 6. (bij 3dfx zou je nog kunnen zeggen dat de goede naam van de Voodoo wat minder werd, maar ja)
En ik krijg 0: troll terwijl ik volgens mij toch een zinnige opmerking maak. Ik wil niet zeggen dat ik +2 of +3 verdien, want het was geen belangrijk onderwerp, maar ik maak gewoon een goede opmerking! :( :( :( :( :'(

------------
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn wat mod puntjes aan mij te besteden om deze onzin ongedaan te maken?
[/bedel mode]
------------
Die reactie over de naam Pentium heeft trouwens een +4! Het is een zinnige opmerking maar het is toch wel erg overgewaardeerd IMHO.
Vergelijk het even met wat ik zeg. Beetje een verschilletje in beoordeling voor redelijk gelijkwaardige opmerkingen. Die van hem verdient misschien 1 puntje meer.
--------------
Ik heb mijn paranoide schrijfsels even weggehaald want ik heb net de history ontdekt en gezien dat ik niet door 1 persoon genaaid word maar dat meerdere geestelijk minder bedeelde zwakzinnigen die beoordelingen doen.
--------------
Back to paranoid mode: of zou er eentje meerdere keren een beoordeling insturen?

Verwijderd

Ja dat sommigen nu WEL kunnen modereren maar niet weten wat dat inhoudt is wel duidelijk. mn posting in die UTMA thread had ik gepost op +2, want ik dacht dat het wel interessant was voor een +2 posting, kreeg 2 keer overrated. (dan zit ik dus op 0, dus een -1 eigenlijk) en daarna een paar keer +1 insightful/interesting daarna weer -1 flamebait (?) etc.

Ik denk dat het verstandig is dat er een FAQ komt ("ja die komt er al, Otis") waarin iedere smurf met moderator foepies eerst op de feiten wordt gewezen wat moderating inhoudt en wat de beoordelingen inhouden. Die FAQ is volgens mij letterlijk over te nemen van de /. moderator faq.

Een groot euvel: men verwardt persoonlijke mening over het inhoudelijke ("ik ben het niet eens met wat Pietje in zn posting zegt, en daarom zeg ik "-1 troll"") met de kwalitatieve beoordeling van het inhoudelijke. ("Pietje zegt iets waar ik het niet mee eens ben, maar hij heeft er wel over nagedacht en zodoende een gedachtengang/andere belichting op de zaak toegevoegd aan de discussie: +1 insightful").

Moderaties zijn altijd bron van discussies. die ban je niet uit met het huidige of vorige system en ook niet met een ander system. Die ban je uit met het goed voorlichten van diegene die moderatorrechten heeft.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik had in de thread zelf ook al commentaar gegeven op die -1: flamebait in een nieuwe reactie.
Nu zie ik dat dat commentaar op 1: gemodereerd staat, maar de -1: flamebait is niet aangepast. De laatste beoordeling is 0: gemodereerd maar die stond er al eerder dan de 1: gemodereerd voor de opvolger.
Daar snap ik dus helemaal niets van. Als je die tweede reactie mod zou ik toch denken dat je die eerste ook nog even doet. Of je moet zo dom zijn dat je het ermee eens bent, maar dan zou je die tweede ook wel omlaag gezet hebben lijkt me.

Leest iemand anders dan Otis vandaag dit forum nog trouwens, of is niemand meer geinteresseerd sinds het systeem is veranderd en er geen moderators meer zijn?

Verwijderd

Die ene posting in de Pentium 4 draad heb ik omhooggehaald met +1: ondergewaardeerd (eigenlijk is het score 2: inzichtvol waard)...

die posting van snake is niet meer naar beneden te halen die IMHO onterecht score 4: inzichtvol krijgt.
Gepost door reddie Zaterdag 22 Juli 2000 - 01:15 Score: -1 (Spam)
SO WHAT???
dit is spam??? ik dacht altijd dat spam ongewenste reclame was...
Ik zou de reactie beoordelen op Score: 0(troll)(in het oude systeem was het waarschijnlijk score -1 niveau -2 geweest, maarja)

laten we hopen dat dit kinderziektes zijn...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zag gisteren in een thread dat de 10e of 11e posting (ongeveer dan) een -1: First post kreeg... tja, ach...

Ook +3: Interresant voor een verkapte 'AMD roels, Intel sux' vind ik ook een beetje krom, zeker als je bedenkt dat een goede opmerking in die thread over de Pentium-IV een -1, Flamebait krijgt...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Het probleem is dat veel mensen die termen niet snappen. Ik denk dat er maar eens een goede handleiding moet worden geschreven. Dat er duidelijke voorbeelden worden gegeven bij de voorbeelden. Dus een voorbeeld van een troll reaktie en een uitleg van de betekenis van het woord troll... Mensen weten vaak niet wat ze doen, dus moet dat maar eens duidelijk worden gemaakt. Eventueel kan aan moderators worden gevraagd of zij een steentje willen bijdragen (wil jij een stukje over ... schrijven.... Zo'n guide kun je zo maken en zal waarschijnlijk erg verhelderend zijn voor newbies.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Definitie Troll :
Afbeeldingslocatie: http://www.mandorian.com/jurgen/zooi/troll.jpg

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

moet je nog eens even kijken op die zelfde http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?t=964440257&ID=12273 plek. en dan wel naar de posting van Otis met score 3: Troll. Op zich al vreemd natuurlijk. Maar dan kijken we even naar de history http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=146517 en dan blijkt dat ie 16, ik herhaal 16 keer is beoordeeld!

En ook nog eens 7xtroll, 4xflamebait enz. enz.

Verwijderd

Het gaat niet alleen om de troll maar om alle begrippen, en dat je eerst moet kijken op wel niveau de reaktie al staat en of de reaktie niveau overgewaardeerd, ondergewaardeerd of goed is

Verwijderd

Wat me zo opvalt is dat de desbetreffende reactie best een aardige is. Waarom krijgt hij dan 7x een troll beoordeling en 4x flamebait, lijkt me dat dit mensen zijn die de persoon in kwestie niet zo aardig vinden en expres slecht beoordelen, ik kan eigenlijk niet zo snel een andere reden verzinnen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zelfs spam komt in dat lijstje voor... wazig.

En ach ja, Otis is nu eenmaal gehaat omdat-ie niet pro-Linux en anti-MS is, daar zal die nou eenmaal mee moeten leven. Niks aan te doen.

Virussen? Scan ze hier!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zie dat al mijn reacties die ik hier noemde inmiddels op +2 staan. Mijn dank is groot.

Het lijkt er wel op, zoals al door iemand anders (weet niet meer wie) is opgemerkt dat mensen gewoon dingen die op 0 staan nog verder omlaag willen kelderen en dan maar gewoon Spam of Flamebait of Troll kiezen. Want dat iets te laag komt doordat twee mensen vlak achter elkaar een -1 insturen kan ik begrijpen, maar door die foute tags zie je echt dat ze de boel moedwillig aan het verzieken zijn of er echt helemaal niets van begrijpen.
Daarom pleitte ik ook al voor het onafhankelijk maken van score en tags. Het huidige systeem lijkt logisch, maar het onafhankelijk maken is nodig om onzinnige tags weg te kunnen werken. Want nu kun je de score wel corrigeren maar blijft de Troll tag gewoon staan als dat de meest gekozen tag is. Overgewaardeerd, Ondergewaardeerd en Gemodereerd tellen niet mee dus daarmee kun je onzin-tags ook niet weg krijgen.

Verwijderd

misschien net niet _iedereen_ laten moddereten?

ik weet niet wanneer je modpunten krijgt, kun je er ook wat krijgen als je nog nooit gepost hebt?

dan laat je bijvoorbeeld mensen pas vanaf wannabee-tweaker modden.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Er gaat iets goed fout want voor deze hele operatie was mijn score +88 en nu is mijn aantal reacties 283 en score 276. Dan moet ik dus enorm veel -1 hebben gehad (nog afgezien van een aantal positieve scores).
-----------
Aanvulling: zaterdag was mijn score nog iets boven de 300. Minder dan +88 maar nog wel positief dus.

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-11 17:32
Als ik dit zo lees zijn de meeste meer geïnterreseerd in het behalen van puntjes dan daadwerklijk de crappostings eruit te filteren. Ik ben het met irrelevant eens dat sommige postings net flipperkasten zijn en bepaald moderaties gewoon uit vriendjespolitiek opgewaardeerd/ondergewaardeerd worden of ook door newbies die niet bepaalde richtlijnen weten.

Even de inhoud van de posting op tweakers vergeten en gewoon eens bekijken wat je hier boven leest. Een posting wordt 2 keer omlaag gemodereerd door (waarschijnlijk) 2 personen. Nu wordt hier gezegd dat dit niet kan en ineens is de posting weer +2. Is dit nu objectief?

Ik vind het op dit moment ook moeilijk een thread te lezen want een sommige postings zijn zo verschillend van waarde dat ik bijna altijd het laagste niveau moet kiezen om de thread fatsoenlijk te kunnen lezen. Ik vind dit toch een beetje jammer. Misschien dat er in de toekomst een paar kleine aanpassingen op dit gebied komen.

Deze opmerkingen zijn btw als opbouwende kritiek bedoeld en niet om iets af te zeiken.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het behalen van puntjes interseert mij niets. Of ik nu een +1, +2 of +3 heb zal mij worst wezen. Maar als ik in mijn ogen onterecht op 0 of -1 sta irriteert me dat wel, zeker als ik een troll genoemd word terwijl ik een zinnige opmerking maak.
Je zegt wel terecht dat het lezen op een minimumniveau >1 bijna onmogelijk is want het idee van niveau consistency is totaal verdwenen. Vaak brengt iemand iets aan de orde en scoort hij daar veel lager mee dan degene die antwoordt, maar is het antwoord slecht leesbaar zonder de eerste post. helaas is daar in dit systeem niets aan te doen.

Maar hebben meer mensen last van dat verdwijnen van score zoals ik hierboven noemde? (niet van karma dus, dat is normaal)

Verwijderd

WHAT THE FUCK!
Flamebait, -0.08: Spam, -0.06: Flamebait, -0.05: Troll, -0.04: Flamebait, -0.04: Flamebait, -0.03: Troll, -0.03: Troll, -0.03: Troll, -0.03: Troll, -0.02: Troll, -0.02: Troll
Dit is the motherfucking druppel. Net kwam ik er achter dat een normale vraag over een DPC aangelegenheid naar beneden werd gemodereerd als 'troll', nu dit.

Ik ga NOG EENS moeite doen om iets zinnigs te zeggen hier.

&$#$^#@*&$#@!!! :( :( :( :(

Het is jammer dat het kleine groepje kleutertjes het verpest voor de rest.

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Ik zou bijna zeggen: log in onder een andere naam want het is wel heel erg ja. Dat zou trouwens wel triest zijn want er zijn hier ook nog mensen die als ze de naam Otis zien denken: ff lezen, kan interessant zijn.

Het zou best kunnen dat 1 haatdragend persoon al zijn modpunten zit te besteden om jou te naaien. Moet je misschien eens aan de adjes vragen of ze uit kunnen zoeken wie jou gemod heeft en als het inderdaad 1 persoon is diegene gewoon bannen van de site.

Verwijderd

Volgens mij kun je maar 1 keer een posting modereren, althans dat is mijn indruk. Ik heb geen modpoints meer, dus ik kan het niet testen. Mja, ik denk dat het gewoon kleuterwerk is... een rijtje 15 jarigen, ff irriteren.... Naja, gaat tot een tijd toe natuurlijk, dat men eerst een zeker aantal foepies moet sparen alvorens te kunnen modereren. (zoals op /.) en met foepies bedoel ik niet tweakotine, maar bewijs dat je zinnige dingen kunt zeggen: reactiescores of karma.

Ik zal femme vragen of hij kan nakijken wie die posting heeft gemodereerd.

edit:

Ik weiger trouwens als een andere user in te loggen. Als men zich niet kan gedragen of het systeem laat het toe dat een select gezelschap het verpest voor anderen, en er wordt niets aan gedaan... tja... het is gewoon te sneu voor woorden...

Het gaat ook niet alleen om mij, er zijn veel en veel meer postings van mensen die onherroepelijk naar beneden worden gemodereerd, plus andere postings die werkelijk NERGENS overgaan en omhoog gemodereerd worden. het zijn wellicht kinderziektes, so be it. het gaat me _NOGMAALS_ niet om de punten oid, who carez, maar om het idee dat ik een paar minuten besteed om iets serieus te antwoorden en dat een paar zielepoten vinden dat dat omlaag moet, OMDAT het gepost is door een zeker persoon.

Verwijderd

Als ik Otis zijn repliek lees, durf ik de conclusie bijna te trekken dat iemand of een groep iemanden de neiging en vervelende eigenschap gaat vertonen van een regelrechte naaiactie.

"Hé, Otis, is dat niet die gozer die iedere keer zo loop te zeiken?" ...kets...-2

Da's denk ik niet helemaal de bedoeling, toch?

Ik heb de laatste paar dagen weinig op T.net rondegehangen maar het valt me wel op dat er een groot aantal scores wordt uitgedeeld die absoluut niet in verhouding staan tot hetgeen er in de post staat.

Mensen lijken maar wat in het wilde weg te klikken en er zullen er een hoop zijn die hun vriendje wel even opwaarderen (ja, dan kan door een ander ongedaan worden gemaakt).

Het is een democratisch systeem, maar het wekt corruptie in de hand.

Tzal mij benieuwen of en hoelang dit goedgaat, het kan natuurlijk ook een aanloop periode zijn.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zou liever het oude systeem terugzien... dan kan niet iedere randmongool (excusez le moi) iedereen rond de oren smijten met -1...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Het oude systeem vond ik beter.
Er zijn weliswaar nu nauwelijks nog ongemodde reacties, maar van degenen die gemod zijn staat de score in geen verhouding tot hetgene wat gepost is.
Of te hoog of weer te laag, het lijkt nauwelijks goed te gaan.
Ook vanwege het feit dat nu werkelijk iedereen kan modden (volgens mij ook als je geen enkele reactie hebt , alleen wat tweakotine, weet het trouwens niet zeker) werkt vriendjespolitiek aardig in de hand en het tegenovergestelde.

Zou het niet beter zijn om bij het oude systeem het aantal moderators te verdubbelen of igv bij dit systeem de modpunten als een bep status is bereikt?

Alhoewel het enige wat je daarmee bereikt is dat de oude "moderator" status automatisch en eerder wordt bereikt, ook niet ideaal dus...

Ik ben nog steeds voor het oude systeem, de reacties staan vol overrated-inzichtvol-lijkende of underrated-ik-verneuk-jou scores

• Femme
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Hier en daar worden wat onterechte -1 scores gegeven, daar is iets waar op gelet moet worden. De + scores zijn bijna altijd goed.

Nogmaals: er zijn 3 niveau's boven 1 en het is de bedoeling dat deze gebruikt worden, wat nu eindelijk het geval is. Het omhoog modereren werkt eindelijk, wat in het vorige systeem absoluut niet het geval was.

• WausMaus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 14:53
Complimenten voor het nieuwe Mod systeem op zich. Het werkt redelijk naar behoren en ik zie de laatste tijd dat de moderaties ook wel redelijk goed komen.

Toch blijken er nog figuren rond te wandelen die het schijnbaar erg leuk vinden om zo maar een -1 moderatie te geven. Dat was al van te voren voorspeld en die gasten kun je niet weghouden natuurlijk.

Kan het dan niet mogelijk zijn om de moderaties op zich te loggen zodat het later voor admin's mogelijk is om te achterhalen welke figuur elke keer onzinnige moderaties doet zodat er wat aan deze figuren gedaan kan worden?

Niet dat ik me er veel aan erger ofzo, ik vind het al een stuk beter dan het oude systeem en ben al dik tevree... ;)

Maar misschien een handig ideetje... (En misschien is het ook al ingebouwd... ik weet het niet... :) )

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Wat Otis is overkomen zal nu niet snel meer gebeuren, want eerst was het nog mogelijk een post meerdere keren te modereren maar nu niet meer. Die naai-acties kwamen vooral door gewoon een aantal keer -1 en dan 0:gemod te geven.
------------
Althans dat dacht ik tenminste omdat Femme dat hier http://gathering.tweakers.net/Forum12/HTML/001186.html zei. Maar nu zie ik dat ik een post die ik net gemod heb nog steeds kan modden. (Ik heb het niet gedaan, maar ik zag nog steeds de "mod-box" bij die post.) Of krijg je een foutmelding zodra je iets dubbel mod? Hoe zit het nou?

Verwijderd

Dit nieuwe system werkt IMHO veel beter dan het oude. Ik denk dat er nu nog wat aan getweaked (pun intended) moet worden, bv wie modpoints krijgen, hoeveel etc.

Er is nog wat onduidelijkheid omtrent hoe de punten worden verdeeld (mn karma loopt ook alleen maar terug, met zo'n 34 punten en 2 postings (dit alles NA de migratie).. dat lijkt me wat sterk :)) en berekent, maar goed daar zullen de fouten ook wel uit gestreken worden tzt denk ik.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar nu zie ik dat ik een post die ik net gemod heb nog steeds kan modden. (Ik heb het niet gedaan, maar ik zag nog steeds de "mod-box" bij die post.) Of krijg je een foutmelding zodra je iets dubbel mod? Hoe zit het nou?
Je krijgt dan idd een foutmelding... je kunt écht maar 1 keer modder-eten.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Sorry hoor, maar ik kom hier om NIEUWS en interessante zaken te lezen. Ik ga er van uit dat dit een verzamelplaats is voor mensen met kennis. Door hier regelmatig te komen hoop ik wat meer kennis van computers en aanverwante zaken te krijgen.

Als nu een stel kleuters de "oude"garde gaan lopen wegpesten, dan wordt het hier dus "tienerplaza" en kan ik en alle andere echt geinteresseerde mensen weer op zoek naar e.o.a. brakke Engelse site.....

Oftewel: Waarom zou ik als junior de mogelijk krijgen om een "kenner" de modereren ??

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Jij kan iets wat een "kenner" zegt toch als Interessant modereren. En "kenners" zeggen ook wel eens wat Overbodigs of Off-topic dus dat mag je ook gerust modden. En hoewel een kenner misschien iets interessants zegt is zijn post misschien wel Overgewaardeerd.
Kortom: je kunt als nieuweling prima modden. Maar mod alleen posts waarvan je weet waar ze over gaan en geef alleen mod-beoordelingen waarvan je weet wat ze betekenen.
Waar het in deze thread over ging was over mensen die misbruik van hun rechten maken door duidelijk onterecht omlaag te modereren.

• PoisonouZ
  • Laatst online: 04-05-2021
naar mijn inzicht moderete ik wel aardig, maar nu kan ik dat opeens niet meer erug vaag, ik zie de optie om een bericht te modereten niet meer naast het breicht staan? klopt dit en heb ik ff iets gemist of is er wat mis?

btw het valt mij op dat je wel erug snel +3 enzo hebt:

Gepost door PoisonouZ Woensdag 26 Juli 2000 - 15:04 Score: 3 (Interessant)

het is altijd slim om een back-up te maken als je meer dan 1k blokjes gaat flushen... gewoon de volgende dag opnieuw alle blokjes flushen en meestal heb je dan wel wat blokjes erbij...

dit zou normaal misschien een +1 wezen maar niet meer, maarja ik ga niet klagen
;)

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het klopt niet en je hebt niets gemist want iedereen moet kunnen modden.
Heb je aan de standaard dingen gedacht:
- kijk je naar een thread waarin je zelf gereageerd hebt?
- zijn je mod-punten op
- opnieuw inloggen / cookie bla bla

Kijk anders eens in het in/uitlog menu naar Moderatie overzicht. Als het goed is staan daarin een aantal threads waarin je zou moeten kunnen modden.

• PoisonouZ
ik heb al zovaak in/uitgelogd, had voordat het niet meer mogelijk was te modereten nog iets v 200 mod punten... en ook heb ik niet in de thread gereageert

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
(Ben weer terug)
Ga dan even naar het Lieve Adjes forum want dan weet ik het ook niet. Maar wat zie je bij Moderatie Overzicht? Helemaal niets? Of wel wat maar kun je dat niet modden?

• PoisonouZ
ik kan gewoon in het moderatie overzicht zien wat nog niet gemodereerd is en als ik via daar naar die post gaat kan ik gewoon niet modereten...

• Femme
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Moddereten is bij jou geblokkeerd omdat je onterechte -1 flamebaits hebt gegeven.

• PoisonouZ
dat is dan zonder opzet gebeurt... maar had dat ook ff eerder gezegt mogen worden heb ik voor niks al me instellingen lopen verneuken...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Aha, Femme heeft een idiot newbie betrapt!

Verwijderd

Irrelevant: haha :)))

'Tja dokter, die -1 flamebaits.. ik zou echt niet weten hoe dat kwam... wellicht was ik even mn andere ik'

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-11 17:50

ronaz

Wishmaster

Ik heb hetzelfde probleem als Poisonouz...
maar als ik niet kan moddereten vanwege een verkeerde beoordeling; ik probeer zo objectief mogelijk te modden, zou ik het ook graag ff horen. (mailtje?)

Dan leer je tenminste van je fouten!

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Otis heeft last van het "multi-personality-syndroom?" :D

Hmm natuurlijk kan iemand ook fouten maken met het moderaten, maar daarom wordt de score van een reaktie ook bepaald door de beoordeling van meerdere personen. Het is niet zo erg als 1 persoon een reaktie verkeerd inschat, als de anderen dan dan maar corrigeren. Probleem is pas als, zoals bij de reaktie van Otis iedereen een reaktie verkeerd in schat.

Er worden inderdaad wel reakties beter beoordeeld maar soms klopt het toch echt niet, soms krijgen slechte reakties of napraterij een +x terwijl een goede reaktie een 0 krijgt.

Als er een how-to-moderate-guide moet komen wil ik er btw best een steentje aan bijdragen. Misschien wil Otis het odnerwerp Flaimbait voor zijn rekening nemen :D MWOEHAHAHHA

Waar ik me trouwens ook aan erger is dat je zelfs in de DPC hitparade geen kreet als DPC roelt kan roepen. Als een reaktie in de hitparade zoals deze:
Hmm, vandaag zal ik jullie versterken mijn mijn athlon 800
en de trouwe K6-3 450 zal vanaf volgende week in zijn nieuw huis ook versterken ...

Supercow A Rescue !
score -1 krijgt is er toch wel wat mis. Vroeger was de hitparade een speciale post waar je nog ongestrafd kreten als "DPC rulez" en zo kon roepen. Tegenwoordig mag je zelfs in een hitparade niet meer iets onzinnigs zeggen, dat wordt onmiddelijk afgestraft. Natuurlijk moet je op DPC gebied natuurlijk wel SUBJECTIEF blijven. De enige vorm van Flaimbaits die toegestaan moet zijn is: DPC rulez, Team Anandtech SUX. :D

Verwijderd

Marnix: Ah nu snap ik waar dat 'Otis wil jij het flamebait gedeelte voor je rekening nemen' vandaan komt! Die uitspraak ("ja dokter...") was een reactie op PoisonouZ's opmerking die zei dat hij 'dat zonder opzet' had gedaan, die -1 flamebaits geven.

Dit even ter verduidelijking. :)
Pagina: 1