Toon posts:

[Nox]gevangenis H4, nergens doorgang!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben weer eens aan het spelen geraakt met Nox, alleen ik zit alweer vast, als de handlanger van die ene mongool waarvan je moet aantonen dat hij er is hebt gekilled, kom je in een nieuw soort stuk.
Op een gegeven moment kom je bij een deur waar een Gold Key voor nodig is, naast je zie je weer tralies, waar de Gold EN Silver key liggen. Even verder zie je een deur waar een Silver Key voor nodig is. Mijn vraag is, hoe kom je bij die sleutels???
Heb alle muren al platgemept, maar geen secret area's met toegang te vinden!!!
Tevens kan je niet terug naar het vorige level.
Please HELP !

• Zucht388
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05-2024

Zucht388

Dreadhead

gewoon in die mijnen/gevangenis alles doorzoeken echt alles elk gangetje enz..

Who the hell is general failure and why is he reading of my hard-drive?

Verwijderd

Topicstarter
tsja, denk je dat ik dat nog niet heb gedaan ofzo dan!
Ik wil graag een antwoord horen(als het kan) van: neem die en die gang, sla daar een muur door en zo ben je er!

Dit wat jij zegt heb ik allang gedaan!

Verwijderd

Topicstarter
SCHOP!!!(hoe schaamteloos)

Verwijderd

misschien is het raadzaam om gewoon bij google.com es walktrouhg NOx in te vullen... dan de eerste link te pakken (eventueel zet je er nog NL achter of dutch) en dan ff zoeken waar je ebnt... en dan de walktrough weer weg donderen...

als je dat al hebt gedaan: ik kan je niet helpen, want ik ken het spel niet :D

Verwijderd

of je sluit je monitor aan, want zelfs IK heb nox uitgespeeld en ik ben zokippig als het paard van christus.

www.avault.com/cheats/cheats-n.asp
pak bij nox de walkthru weg en bookmark de pagina www.avault.com/cheat zodat je voortaan dit soort dingen lekker snel zelf kan vinden.

Verwijderd

Topicstarter
nergens een walkthrough te vinden daaro???!!!

Verwijderd

Topicstarter
Er is op Avault(en op de rest van i-net) nix te vinden, wel cheats, maar geen walkthrough, kan iemand me dan misschien een specifieke url geven waar de walkthrough staat?

Verwijderd

Op maandag 31 december 2001 09:46 schreef mark_dabomb het volgende:
Er is op Avault(en op de rest van i-net) nix te vinden, wel cheats, maar geen walkthrough, kan iemand me dan misschien een specifieke url geven waar de walkthrough staat?
Hier moet je wat kunnen vinden

Uhm, volgende keer misschien echt zoeken? ;)

Verwijderd

*dubbelpost* sorry...... :(

Verwijderd

Get the silver key (you can reach it from this side of the gate, if you are a wizard, cast the "pull" spell), walk back around the wall on the right (go up, then to the right) search for a pressure plate with a door behind it, you need the silver key for this one, jump over the plate, walk down, to the left, here's the gold key, get it. walk back to where you first needed the gold key and voila... :)

GreetZ,
Pagina: 1