Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

0: Gemodereerd

Pagina: 1
Acties:

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zie de laatste uren steeds vaker dat reacties die op bijv x: Informatief of x:Interresant of x:Troll staan, dat ze op een gegeven moment x:Gemodereerd hebben... Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling, zo zie je dus nooit of het Interresant, Informatief of whatever is...

Virussen? Scan ze hier!

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Ik heb Femme gevraagd om een O: Gemodereerd beoordeling, zodat je de score van een reactie kan "verstevigen", terwijl de huidige score blijft staan. Inderdaad is het jammer dat het andere commentaar dan verdwijnt, maar dat zou je weer kunnen bekijken in het Score-verloop.

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:34
Ik zie de laatste uren steeds vaker dat reacties die op bijv x: Informatief of x:Interresant of x:Troll staan, dat ze op een gegeven moment x:Gemodereerd hebben...
Lijkt me handig als er een soort "Moderator's Guide To The Tweakers-galaxy" :) komt, waarin staat waaraan een troll, flamebait etc moeten voldoen om echt een troll of flamebait te zijn. Volgens mij is er behoorlijk wat onduidelijkheid wat een troll precies is.