Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Modpoints pleitos..... *situatione catastrofale!*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren had ik nog 78 moderator foepies, maar die zijn nu allemaal verschwunden! Komt dat wellicht door een nieuwe berekening oid? (die er vanuit gaat dat een wanstaltig laag aantal tweakotine foepies automatisch inhoudt dat je nop nakkes nada moderator foepies overhoudt?)

Of worden zondag ochtend gewoon de tellers gereset? ;)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23

Floor-is

5.2

ff miniflamebait:

Da's jammer voor je joh!

Maareuh, waarom zou je willen modder-eten? Ik bedoel jij wilde toch van die stauts af, dus waarom zou je nu juist weer wel willen moderaten? Ik begrijp je _onderliggende_ gedachte niet, aan de ene kant wil je niet, maar aan de andere kant weer wel. Maak een keuze.

Floris

Bericht hierboven

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je tweakotine is nogal low en waarschijnlijk heb je weinig nieuwe karmapuntjes opgesprokkeld, dus dan komen er ook geen nieuwe modpoints bij (terwijl niet gebruikte modpoints van 7 dagen geleden verdwijnen).

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:26

vanDaal

-ismeereentje

Bij mij klopt er volgens mij ook geen hout van. Mijn modpoints sprongen van ongeveer 150 gisteren naar ruim 1500 (!) vandaag. Hoe zit dat nou weer??

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Je hebt er op een of andere manier 104 karmapunten bij gekregen, daardoor zijn je modpoints geëxplodeerd.

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:26

vanDaal

-ismeereentje

Hmm... in ieder geval geen 104 tegelijk, maar wel veel in verhouding tot het aantal geplaatste reacties (10 reacties, +30 karma). Het zal wel daardoor komen.

Ik zie trouwens dat het aantal modpoints is bijgetrokken, 576 nu.

thnx!

Verwijderd

Topicstarter
Itsme: als ik me iets afvraag vraag ik me iets af. In de trant van: "hey, wellicht een bug in een script". Stop whining.

Femme: ok, maar het is dus niet zo dat je modpoints langzaam naar beneden lopen? want ik had 80 modpoints gisteren met een tweakotine van 2 (dat lijkt me laag) en nu 0. Mn karma is alleen maar omhoog gegaan (van 640 naar 677). Wellicht een bug oid? Of rammelt een script op zondagochtend alle punten op 0 en berekent dan opnieuw de modpoints voor de komende week?
Pagina: 1