Do as I say, don't do as I do.
Tsja, dat krijg je, als je niet dubbel wilt prijzen in de Pricewatch. Daar betaal je nu de consequenties voor.
Trouwens, dit topic hoort eigenlijk meer in Lieve Adjes
Trouwens, dit topic hoort eigenlijk meer in Lieve Adjes
Virussen? Scan ze hier!
JaOp zondag 30 december 2001 12:30 schreef Lampie het volgende:
ehh, --> TFF toch?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
http://www.tweakers.net/pricewatch/21177Op zondag 30 december 2001 11:44 schreef Bart-01 het volgende:
De problemen m.b.t. de Euro zijn inmiddels ook doorgedrongen tot de Pricewatch. Firma's zoals perfect systems geven nu hun prijzen door in Euro's terwijl ze genoteerd staan als guldens. Geeft een wat vertekend beeld in de pricewatch.
edit:
Voorbeeld
Voorbeeld
niet alleen die, ALLE prijzen van Perfect systems...Op zondag 30 december 2001 12:53 schreef PcDealer het volgende:
[..]
http://www.tweakers.net/pricewatch/21177
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
We hebben dit ook al even kort besproken binnen de crew en we hebben besloten om het voorlopig maar even zo te laten. Morgen zal alles worden omgebouwd, zodat de pricewatch nog voor middennacht vol staat met €-tekentjes. Tot dan is het even behelpen.
Alle prijzen van PS lijken nu naar Gulden te zijn veranderd.
Ja dat heb ik maar net ff gedaan, alles ff * 2.20371 gedaan bij processoren en van wat meldingen die in de submits waren gemeld.. ik ga ze niet allemaal doen hoor, dan ben ik de hele dag bezig, maar tis nu weer ff goed i.i.g.
Verwijderd
Ik zie net dat de prijzen wel allemaal veranderd worden.. maar alleen op de frontpage.. niet in de pricewatch zelf... zit daar een vertraging tussen??
wat je kan doen is 2 tabellen maken en dan bij het invullen van de pricewatch een keuze laten maken tussen € en FL. Dan laat je er een berekening oplos die of de FL of € ook invult. Dus als € is ingevult * 2,203nogwat en dat in de FL box stouwen.
zo kan je straks ook makkelijk zien of je genaaid word door die euro
zo kan je straks ook makkelijk zien of je genaaid word door die euro
Pagina: 1