Toon posts:

ZIP INTERN IDE FL 122,- bij Perfect Systems

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Leverancier Rembours Prijs Update
Perfect Systems FL 13,- FL 122,- 30-12
Xenon Webstore FL 22,- FL 245,- 23-12
Europc FL 25,- FL 249,- 11-10

Zie bovenstaande pricewatch. De interne ZIP IDE drive voor FL 122,-. Dat is geen geld. Bestellen maar.
*D

Verwijderd

Dat is in EURO'S (perfect systems )

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-04 09:36
wat ik leuker vind: zip usb powered. alleen vind je die amper in NL. heb er pas nog 1 gesien voor 219,- (100mb)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 11:25 schreef charles het volgende:
Dat is in EURO'S (perfect systems )
Nee hoor kijk maar bij pricewatch dar staat in koeieletters FL (dat zijn nog altijd guldens).
Voor de prijzen waar je mee adverteert moet je de producten ook verkopen lijkt me.

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-10-2025

Wietse

¯¯¯¯¯

Kijk maar op de site, zijn allemaal euro's :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 30 december 2001 11:29 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Nee hoor kijk maar bij pricewatch dar staat in koeieletters FL (dat zijn nog altijd guldens).
Voor de prijzen waar je mee adverteert moet je de producten ook verkopen lijkt me.
Op hun websites zie ik toch ECHT euro-prijzen staan, jij niet? Dus dit zijn echt euro's. Dat tw.net ze nog in guldens meld wil niet zeggen dat het ook in guldens betaald word hoor...

Trouwens, hoezo lekker goedkoop? 268 piek is nogal veel vind ik...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 11:32 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Op hun websites zie ik toch ECHT euro-prijzen staan, jij niet? Dus dit zijn echt euro's. Dat tw.net ze nog in guldens meld wil niet zeggen dat het ook in guldens betaald word hoor...

Trouwens, hoezo lekker goedkoop? 268 piek is nogal veel vind ik...
Kun je niet lezen wat ik schrijf. Ik schrijf dat ik FL 122.- goedkoop vind. Waar staat dat ik FL 268.- goedkoop vind ?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 30 december 2001 11:36 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Kun je niet lezen wat ik schrijf. Ik schrijf dat ik FL 122.- goedkoop vind. Waar staat dat ik FL 268.- goedkoop vind ?
Ja, maar kan jij hun website niet lezen? Het is geen 122 gulden maar 122 euro, en 122 euro is bij mij nogal 268 piek.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 11:37 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ja, maar kan jij hun website niet lezen? Het is geen 122 gulden maar 122 euro, en 122 euro is bij mij nogal 268 piek.
Dat wil niet zeggen dat hij daardoor automatisch heeft gezegd dat hij 268 goedkoop vind..

• karrde1980
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-09-2023
bij www.nowthatsit.nl

kosten ze maar 69,- en dat zijn nog steeds guldens!!!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
was de url van die perfect systems ?

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 11:39 schreef jems1980 het volgende:
bij www.nowthatsit.nl

Maar dat is dus 2e-hands

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

bij www.nowthatsit.nl

Ja, maar dat zijn dus wel gebruikte drives, tweedehands dus. En wie zegt dat ze het nog doen? En dat het geen "Click of Death"-drives zijn?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 11:37 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Ik heb hun website niet gelezen. Als je iets in Pricewatch plaatst moet je het wel goed doen en moet het ook betrouwbaar zijn. Even omrekenen naar FL door Perfect Systems of wachten tot 1-1-2002 met het plaatsen in pricewatch lijkt met niet zo moeilijk voor hun. Het begint er ook in de computer wereld op te lijken waar je van te voren voor gewaarschuwd bent. VOLKSVERLAKKERIJ IN ONS NADEEL met de invoering van de €. :r

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 30 december 2001 11:42 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Ik heb hun website niet gelezen. Als je iets in Pricewatch plaatst moet je het wel goed doen en moet het ook betrouwbaar zijn. Even omrekenen naar FL door Perfect Systems of wachten tot 1-1-2002 met het plaatsen in pricewatch lijkt met niet zo moeilijk voor hun. Het begint er ook in de computer wereld op te lijken waar je van te voren voor gewaarschuwd bent. VOLKSVERLAKKERIJ IN ONS NADEEL met de invoering van de €. :r
Pardon? ZIJ zetten het niet in de website, dat doen de bezoekers hoor. Dat kan jij doen, ik ook, jantje ook, iedereen die een tw.net account heeft.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 11:43 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Pardon? ZIJ zetten het niet in de website, dat doen de bezoekers hoor. Dat kan jij doen, ik ook, jantje ook, iedereen die een tw.net account heeft.
Hierbij mijn excuses.
Dan kunnen WIJ dat dus ook rechttrekken.
Dan hoop ik alleen niet dat degene die het geplaatst heeft binnenkort een pc koopt. Die zal wellicht van een koude kermis thuiskomen.
Zo nou eerst een glaasje Water Joe (en geen nieuwe ZIP, maar die had ik al bij www.anl.nl gekocht. Een externe ZIP 250 parallel voor FL 299.- incl rembours enz. en vind ik WEL goedkoop).
:+

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dan kunnen WIJ dat dus ook rechttrekken.
In principe wel, maar het lijkt me makkelijker dat Femme ff een script runt dat alle prijzen ff met 2.20371 vermenigvuldigt, en dat we daarna de prijzen die niet kloppen alsnog gaan aanpassen. Is iig een stuk minder werk, dan ALLES met het handje te gaan corrigeren...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

bij www.nowthatsit.nl

Wel tweedehands :+
edit:
ook niet laat weer :) kwordt sloom)

• sharkzor
Op zondag 30 december 2001 11:48 schreef linus-1 het volgende:

[..]
...
Een externe ZIP 250 parallel voor FL 299.- incl rembours enz. en vind ik WEL goedkoop).
:+
en ik vind dat super traaaaag :D

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 30 december 2001 11:55 schreef weareborg het volgende:

[..]

Maar wel makkelijker dan een IDE-zip... moet je steeds als je ergens bent die kast openschroeven.. USB is ook niet alles, ten 1e lastig verkrijgbaar, ten 2e werkt dat niet op Win95 en NT4-systemen, en volgens mij (?) is die ook alleen verkrijgbaar met 100 MB...

Virussen? Scan ze hier!

• sharkzor
Op zondag 30 december 2001 11:57 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Maar wel makkelijker dan een IDE-zip... moet je steeds als je ergens bent die kast openschroeven.. USB is ook niet alles, ten 1e lastig verkrijgbaar, ten 2e werkt dat niet op Win95 en NT4-systemen, en volgens mij (?) is die ook alleen verkrijgbaar met 100 MB...
ten 1e, overal verkijgbaar
ten 2e werkt ook op win95 en nt4 (Speciale iomega usb drivers)
en hij is er in 100 en 250mb uitvoering wel of niet usb powered. alleen die usb powered zijn slecht verkrijgbaar ja...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 30 december 2001 12:04 schreef weareborg het volgende:

[..]

En onderaan zeg je dat USB-powered slecht verkrijgbaar zijn... wat bedoel je nu dan wel?
Hmm, nu wel? In het begin had ik ook eens zo'n USB-drive, en daar waren toen geen USB-drivers voor.. hmm...
en hij is er in 100 en 250mb uitvoering wel of niet usb powered. alleen die usb powered zijn slecht verkrijgbaar ja...
Zie punt 1...

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 11:55 schreef weareborg het volgende:

[..]

Het is gewoon het meest universele opslag medium. Kan lekker mee naar mijn werk (onder NT 4.0) enz. Tevens voor ECHTE backup is het betrouwbaarder als een brander. Tenminste dat is mijn ervaring. En ach, die snelheid. Als je de parallele poort goed instelt (ECP) dan valt dat best mee. Ik ben echt blij met mijn ZIP. Jammer dat het niet wat meer wordt toegepast (beetje eigen schuld van Iomega, alles in eigen handen willen houden).

• sharkzor
Op zondag 30 december 2001 12:05 schreef wildhagen het volgende:

[..]

En onderaan zeg je dat USB-powered slecht verkrijgbaar zijn... wat bedoel je nu dan wel?
[..]

Hmm, nu wel? In het begin had ik ook eens zo'n USB-drive, en daar waren toen geen USB-drivers voor.. hmm...
[..]

Zie punt 1...
ik zeg toch, de usb powered zijn slecht verkijgbaar. de gewone usb versies die met adapter geleverd worden kan je zo overal vinden.

ik gaat nu zeker zo'n usb powered halen. kwam er net achter dat m'n interne zip dus niet met die gare via 686b sjip werkt (firmware 14.a en lager).

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Op zondag 30 december 2001 11:49 schreef wildhagen het volgende:

[..]

In principe wel, maar het lijkt me makkelijker dat Femme ff een script runt dat alle prijzen ff met 2.20371 vermenigvuldigt,
Zullen we daar maar 'delen door' van maken ;) ?

Zoef

Verwijderd

Je mag de mijne kopen. Een nec 100mb intern 2 jaar oud en amper gebruikt want hij maakte mij teveel herrie. echt dat typische *klik* zzzzzzzzzzzzzzzzzzz geluid. Iedere keer als je ging resetten deed ie dat en onder windows ook als je 'm gewoon ging inlezen. al met al niet zo'n geweldig medium. Cdrw heeft zich meer bewezen vind ik. En geen risico op de KLIKOFDEATH MHOEAHAHAHA!!! >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 16:49 schreef XPlosion het volgende:
Je mag de mijne kopen. Een nec 100mb intern 2 jaar oud en amper gebruikt want hij maakte mij teveel herrie. echt dat typische *klik* zzzzzzzzzzzzzzzzzzz geluid. Iedere keer als je ging resetten deed ie dat en onder windows ook als je 'm gewoon ging inlezen. al met al niet zo'n geweldig medium. Cdrw heeft zich meer bewezen vind ik. En geen risico op de KLIKOFDEATH MHOEAHAHAHA!!! >:)
Tja, ik heb gewoon ontzettende pech gehad met cdrw (icm InCD) na een paar keer backuppen was geen bestand meer leesbaar. En ik kan dat ding overal meenemen (als je dus een externe hebt natuurlijk). Verder is 100 Mb natuurlijk wat krap bemeten 250 Mb is al beter werkbaar.

Verwijderd

hmm even een update, volgens mij heeft mijn plextor het net begeven. Tot zo ver mijn optimisme over cdrw..... :'(

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-04 17:40
Op zondag 30 december 2001 11:28 schreef weareborg het volgende:
wat ik leuker vind: zip usb powered. alleen vind je die amper in NL. heb er pas nog 1 gesien voor 219,- (100mb)
ik heb bij aragorn in eindhoven een usb zip 100 voor 204 GULDEN gekocht.. met 2 zips erbij :D en hij werkt echt perfect.. en heel wa sneller als da ouwe ding van een vriend van mij.. >:)

www.vdzande.com

• sharkzor
Op zondag 30 december 2001 19:35 schreef Rosmalen het volgende:

[..]

ik heb bij aragorn in eindhoven een usb zip 100 voor 204 GULDEN gekocht.. met 2 zips erbij :D en hij werkt echt perfect.. en heel wa sneller als da ouwe ding van een vriend van mij.. >:)
is hij usb powered?

• Rosmalen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-04 17:40
Op zondag 30 december 2001 19:35 schreef weareborg het volgende:

[..]

is hij usb powered?
jah. is gewoon die nieuwste.. stond in de computer idee van m'n pa een tijdje trug voor 279.-

www.vdzande.com

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 12:04 schreef weareborg het volgende:

[..]

Special drivers voor het usb-apparaat wil niet zeggen dat er ook drivers zijn voor NT4 en Win95 voor de usb-controller!.

Hou het lekker op mn SCSI zipje. Geen gezeik met via chipsets, ide-kanalen die in pio mode 0 getrokken worden, in dos onbruikbare zipdrive (usb-variant zijn uiteraard geen dos-drivers voor), etc...

Wat betreft mijn afkeur jegens usb-zipdrives:
Iomega Zip Rescue is best handig...

win98 installen, rescue set op zip aanmaken, harddisk eruit trekken, en vanaf zip windows booten.

• sharkzor
Op zondag 30 december 2001 20:10 schreef BBL the 2nd het volgende:

[..]

Special drivers voor het usb-apparaat wil niet zeggen dat er ook drivers zijn voor NT4 en Win95 voor de usb-controller!.
hoeft niet, het werkt gewoon. ken iemand met een zip250usb en die werkt als een trein op win95 en nt4 pc's.
ghost ondersteunt geloof ik ook vanuit dos de zipUSB.

Verwijderd

Ik heb nog een 100 MB Zip USB liggen (doorzichtige I-mac-look). Doet het perfect. Interesse? Zeker minder dan 165 GULDEN.
Op zondag 30 december 2001 20:15 schreef weareborg het volgende:

[..]

hoeft niet, het werkt gewoon. ken iemand met een zip250usb en die werkt als een trein op win95 en nt4 pc's.
ghost ondersteunt geloof ik ook vanuit dos de zipUSB.

• sharkzor
Op zondag 30 december 2001 20:26 schreef Crapboy het volgende:
Ik heb nog een 100 MB Zip USB liggen (doorzichtige I-mac-look). Doet het perfect. Interesse? Zeker minder dan 165 GULDEN.
[..]
neuh, gaat mij erom dat ie usb powered is. dus geen adapter nodig! en dat is die van jou niet.
k haal woensdag wel die van dynabyte voor 219,-
en ik kots op via dat ze het zip probleem niet goed hebben opgelost. net ffe in het viaarena forum geweest en ik ben niet de enige.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 20:34 schreef weareborg het volgende:

[..]

neuh, gaat mij erom dat ie usb powered is. dus geen adapter nodig! en dat is die van jou niet.
k haal woensdag wel die van dynabyte voor 219,-
en ik kots op via dat ze het zip probleem niet goed hebben opgelost. net ffe in het viaarena forum geweest en ik ben niet de enige.
Betreft dit een probleem met IDE ZIP ?ZOf bedoel je iets anders ?

• sharkzor
Op maandag 31 december 2001 11:09 schreef linus-1 het volgende:

[..]

Betreft dit een probleem met IDE ZIP ?ZOf bedoel je iets anders ?
ja, lees mijn topic dat hier ook ergens rondslingert.
er is dus een vet probleem met ide zip's icm. de via 686b controller (die ook gedonder gaf met de sblive 5.1).
wil je er meer over weten, dan moet je eens naar viaarena.com gaan en daar in de forums op "zip" zoeken.
Pagina: 1