Toon posts:

Apollo Chipset...4in1 drivers?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga vanmiddag naar m'n broer om daar m'n oude GeForce kaart en wat extra geheugen in te bouwen in zijn 2 jaar oude computer. Ik vroeg van tevoren wat info. Hij zei dat zijn moederbord (Advance) een Apollo chipset heeft. Dat is toch van Via? Zo ja, dan kan ik dus ongestraft de 4in1 drivers installeren? Volgens mij heeft mijn broer dat nog nooit gedaan.

Hij heeft regelmatig problemen met z'z computer ('t is ook niet echt top, natuurlijk) en nu bedacht ik me dat die 4in1 drivers zouden kunnen helpen.

Die 4in1 installer geeft toch zelf aan wat wel en niet moet worden geinstalleerd?

Verwijderd

Appolo is inderdaad van Via en volgens mij kun je gewoon de via 4 in 1 drivers installeren.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 17:07
Op zondag 30 december 2001 11:12 schreef hellogoodbye het volgende:
...

Die 4in1 installer geeft toch zelf aan wat wel en niet moet worden geinstalleerd?
Indeed, gewoon er op zetten. Heb onlangs nog bij een stel 4-in-ééns op een Apollo Pro gezet (oei, wat een trááááge chipset, maar da's wat anders)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ja, dat kan... de KT133(A) heet ook nog steeds VIA Apollo KT133(A), en volgens mij de KT266(A) ook nog.

Virussen? Scan ze hier!

• mcp20366
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-04-2025
Een kennis van me heeft een P3 op een Apollo chipset lopen. Ook ik wil weten of de 4in1 erop mogen.

Kan iemand met ervaring daar uitsluitsel over geven?

(geen volgens mij replies aub)

Intel Z97, i5-4670K, 8GB Corsair DDR3@1600, nVidia 780Ti, SSD M2 256GB, Obsidion 250D Case, K95

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op maandag 31 december 2001 03:16 schreef mcp20366 het volgende:
Een kennis van me heeft een P3 op een Apollo chipset lopen. Ook ik wil weten of de 4in1 erop mogen.

Hallo, de topicstarter vraagt of er 4-in-1's op een Apollo op moeten. Hij krijgt daar antwoord op. Nou vraag jij ook of daar 4-in-1's op mogen. Het antwoord staat hierboven. Mag je zelf bedenken of het mag....

Virussen? Scan ze hier!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op maandag 31 december 2001 03:16 schreef mcp20366 het volgende:

Zoals wildhagen al zei, vage vraag.

Maar ff voor jouw zekerheid: JA het kan ik heb zelf ook een p3 met de apollo KT133(a) pro

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar ff voor jouw zekerheid: JA het kan ik heb zelf ook een p3 met de apollo KT133(a) pro
Euh... een Apollo Pro bedoel je neem ik aan? Een Apollo K133(A) is alleen voor AMD...

Virussen? Scan ze hier!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Als er ook maar 1 chip van VIA op je mobo zit heb je al reden om de 4in1 drivers te installeren (geldt niet als je CPU een VIA/Cyrix C3 is en je mobo een Intel i815 natuurlijk ;) )
Zelfs mn broer z'n VPX loopt met 4in1 drivers.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Op maandag 31 december 2001 09:26 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Euh... een Apollo Pro bedoel je neem ik aan? Een Apollo K133(A) is alleen voor AMD...
Hmm.. ik zit nou op me werk maar ik d8 toch van wel,.... vaagjes...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Pagina: 1