[RTCW] vastloper

Pagina: 1
Acties:

• Super_Grover
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-01 15:33

Super_Grover

Gaat niet.......bestaat niet!!

Topicstarter
Ik heb RTCW geinstalleerd om mijn pc'tje en draaide als een tierelier! echt een vet spel maar dat hoef ik natuurlijk niemand uit te leggen!!!

Hij draait onder windowsXP, gforceII met de nieuwste detonators voor xp en soundblaster live 1024!,voor de soundblaster had ik de drivers nog niet geupdated en ik wil toch wel geluid door mijn 4 speakers dus downloaden en installeren. Nu weet ik het natuurlijk niet zeker maar na het installeren van die driver loopt het spel vast! plotseling een heel hoog piep uit de boxen en ik kan nix meer, STRANGE!!!
ik heb de drivers eraf gekinkeld en helaas werkt niet!
Ik weet het niet meer, wat is het probleem?

• GambitRS
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

RTCW denk ik :P Er is wel meer mis met dat spel, alleen vinden de makers het te perfect of ze zijn gewoon te lui om er een patch voor te schrijven. Speel het maar in win98, daar doet ie nie raar in. In 2k en xp heeft ie al rare dingen gedaan iig, bij heel veel mensen op het RTCW forum. Maar een patch? Neuh, daar doen ze nie aan, RTCW was toch immers perfect? :(

MechWarrior || Monsters Game

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:28
Ik heb ook best veel problemen gehad dat ie op willekeurige momenten vastliep (ook heel vaak bij het saven). Het is bij mij opgelost toen ik een nieuwe patch voor mijn mobo installeerde en agp op 2x in het bios zette.

Mijn specs zijn wel anders dan jij (msi k7t266 pro2 RU, amd xp 1700+, asus v8200 T5 en windows xp), maar misschien heb je er iets aan.

• Kozz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39
Probeer hem anders eens in de Windows 98 modus.

WolfMP.exe -> eigenschappen -> compatibiliteit

WolfSP.exe -> eigenschappen -> compatibiliteit

• komaki
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

Op zondag 30 december 2001 12:09 schreef GambitRS het volgende:
RTCW denk ik :P Er is wel meer mis met dat spel, alleen vinden de makers het te perfect of ze zijn gewoon te lui om er een patch voor te schrijven. Speel het maar in win98, daar doet ie nie raar in. In 2k en xp heeft ie al rare dingen gedaan iig, bij heel veel mensen op het RTCW forum. Maar een patch? Neuh, daar doen ze nie aan, RTCW was toch immers perfect? :(
ik wil niet veel zeggen maar misschien zijn ze er gewoon wel mee bezig maar krijgen ze het tot nu toe nog niet opgelost
het spel is net iets meer dan een maand uit en dan kom jij al zeuren dat ze maar geen patch maken.

beetje geduld mag wel denk ik zo :?

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!