Toch maar een weblog?
Heb ik dat niet in mijn eerste post van deel twee staan? 
edit: Wel dus
. De meest logische plek
.
edit: Wel dus
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
Neemt niet weg dat ik (en anderen?) nog steeds op zoek zijn naar iemand die de hele topic als zelfstandige file heeft (pop 3 database-ding, rich text, of watvoor idneling dan ook), om hem zelf op te slaan, onafhankelijk van GoT dus... Iemand?
Ik denk dat Femme hem wel heeftOp maandag 31 december 2001 01:12 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Neemt niet weg dat ik (en anderen?) nog steeds op zoek zijn naar iemand die de hele topic als zelfstandige file heeft (pop 3 database-ding, rich text, of watvoor idneling dan ook), om hem zelf op te slaan, onafhankelijk van GoT dus... Iemand?
Verwijderd
In ee format wat voor ons leesbaar is? Dat is het probleem denk ik. Als wij die thread willen hebben, dan krijgen wel (als we hem al krijgen), een record waar we de database niet bij hebben...
Dat kan toch heel makkelijk in XML oid geexporteerd worden? Daar zijn maar een paar database queries voor nodig, dat kan zonder topix ook makkelijk...
Desnoods paste je het hele ding in word
Verwijderd
Icestorm:
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan moet ik toch nog een flink aantal pagina's pasen, door de ppp-limiet (150 ofzo?). Anders had ik gewoon alle posts op 1 page gegooit, en het ding als html gesaved.
Dat heb ik al geprobeerd, maar dan moet ik toch nog een flink aantal pagina's pasen, door de ppp-limiet (150 ofzo?). Anders had ik gewoon alle posts op 1 page gegooit, en het ding als html gesaved.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:35
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Er is een site waarbij alles in tekst staat, zonder rotsooi er omheen
Weet alleen de url niet
Pagina: 1