Toon posts:

Bios Laptop???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb een laptop aangeschaft nu wil ik daar de OS op veranderen maar ik weet niet hoe ik in de BIOS komt van het ding.
Het gaat om een TOSHIBA satellite pro 460 CDT.
het is een pentium 1 met 166 MHz en 64 MB denken jullie dat ik daar win ME op kan zetten ??

Edwin

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:36
Probeer eens bij het opstarten...

Del
F1
F10
Escape

... ingedrukt te houden.

Heb je geen manual van dat ding?

Verwijderd

Hmm, en van deze combinatie's mote wel lukken :)

Maar je moet echt GEEN WinME gaan draaien (:r), maar bv. Win95 met de WinSock2 update (als je op een netwerk of internet zit)...

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

esc in drukken en dan aanzetten

linkje?

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 12:24
Millennium op een 166 met 64 mb?? Makkie! Ik installeer op mijn werk win NT op dit soort machines met belachelijk grote en zware programma's. Photoshop, maar ook visual basic en dat soort dingen! Werkt nog best snel ook. :7

Verwijderd

ESC bij nieuwere Toshiba's, vervolgens F1 indrukken.

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 22:03

Arjan A

Cenosillicafoob

Op zondag 30 december 2001 08:51 schreef Django het volgende:
Beste mensen ik heb een laptop aangeschaft nu wil ik daar de OS op veranderen maar ik weet niet hoe ik in de BIOS komt van het ding.
Het gaat om een TOSHIBA satellite pro 460 CDT.
het is een pentium 1 met 166 MHz en 64 MB denken jullie dat ik daar win ME op kan zetten ??

Edwin
Ten overvloede: ESC indrukken tijdens het booten en je komt in het BIOS.
Voor windows 9x is er ook een biostooltje de downloaden bij Toshiba. Daarmee kan je rechtsreeks vanuit je OS in het BIOS komen (je moet geloof ik dan wel rebooten).
Windows ME kan er wel op, mits je HD groot genoeg is. 'k Heb zelf NT Server gedraaid op de 420 CDT (nog langzamer en kleiner ding).
Op een 480 CDT heb ik nu 2000 server draaien, de enige voorwaarde is eigenlijk genoeg schijfruimte.

O ja, als je ME erop zet moet je wel ff de CPU-check uitzetten, want hij wil volgens mij alleen op CPU's boven 233 MHz installeren. Check de search maar ff daarvoor.

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Op zondag 30 december 2001 09:45 schreef Arjan_A het volgende:
O ja, als je ME erop zet moet je wel ff de CPU-check uitzetten, want hij wil volgens mij alleen op CPU's boven 233 MHz installeren. Check de search maar ff daarvoor.
WinME draait al op machines boven de 100Mhz

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 10:36 schreef terw_dan het volgende:

[..]

WinME draait al op machines boven de 100Mhz
minimaal 150
Pagina: 1