Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs
Kijk eens op www.bootdisk.com
Als je daar een bootdisk download moet je waarschijnlijk wel een optie meegeven tijdens het booten.
Als je daar een bootdisk download moet je waarschijnlijk wel een optie meegeven tijdens het booten.
Op je cd staat ergens een boot.img, die je met rawrite.exe of dd op flop kunt zetten. Anders kun je 'm ook downloaden van redhat zelf: ftp://dl.xs4all.nl/pub/mirror/redhat/linux/7.2/en/os/i386/images/
Het blijkt dus dat het downloaden van de ISO niet goed gaat, en de checksum niet meer klopt. Hierdoor zijn bepaalde packages niet te installeren. Ik heb em nou al 4 keer gedownload van verschillende sites, en even zo vele keren op cd gezet, maar de ellende blijft. Het verschuift alleen naar andere plaatsen. Op het momen heb ik een draaiend systeem, maar de cd's waren corrupt op de plek van 1)rpm 2)binutils 3)gcc. Ben je dus lekker klaar mee.. 
Morgen toch maar even de cd'tjes uit de winkel halen. Ook een manier om je geld te vangen...
Morgen toch maar even de cd'tjes uit de winkel halen. Ook een manier om je geld te vangen...
Computer specs
Of dit even lezen, dat kost je een stuk minder CD'sOp zondag 30 december 2001 17:04 schreef afterburn het volgende:
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Dat wist ik al ja, en daarom weet ik ook dat de checksums op de ISO's niet kloppen. Maar als het steeds niet klopt, wil je toch kijken of het toevallig goed gaat.
Computer specs
Zie faq NOS voor links naar tien-piek cd-tjes... spaart je weer flink wat geld uit.Op zondag 30 december 2001 17:04 schreef afterburn het volgende:
Nah, die ken ik uit mn hoofd. Voor 10 piek kan ik ze ook uit de USA laten komen. Maar ik ben NU vrij, wil er NU mee aan de slag, dus ik heb maar even braaf Red Hat gesponsored. Heb ik gelijk nog een zooitje extra cd's/software die ik dan niet meer hoef te downloaden. Als XP nou ook 140 piek zou kosten, deed ik daar ook niet moeilijk over..
Computer specs
Pagina: 1