Hoe kom je je eigen karma te weten?
Verwijderd
Bovenste balk van de pagina eerst inloggen en dan kun je je eigen profile opvragen en daar staat dan je karma bij.
Je kan ook op je nick klikken, als je een reactie hebt gepost.
dat vroeg ik me nou ook af... Ik zal het eens testen
Idd, maar tech posts scoren is ook een kunstOp woensdag 27 februari 2002 12:35 schreef KexDaFlex het volgende:
sjezus, dit topic heeft grijze haren man.
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op woensdag 27 februari 2002 12:38 schreef Renegade het volgende:
Idd, maar tech posts scoren is ook een kunst![]()

http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06a
Dat weten jij en ik omdat we dat ding gelezen hebben...Op woensdag 27 februari 2002 12:44 schreef Robin Vreuls het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
http://gathering.tweakers.net/forum/faq&id=3#06a
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Op woensdag 27 februari 2002 12:50 schreef Renegade het volgende:
Dat weten jij en ik omdat we dat ding gelezen hebben...
![]()
how to express your feelings with smilies
Hm, kan ik ook:

Maart valt best mee:
Maart valt best mee:
Aantal posts: 39
Gem. aantal posts/dag: 1
Verwijderd
Ik snap er echt nog steeds niets van. WAAR staat nu dat Karma??? Als ik op profile klik kom ik mijn karma niet tegen, als ik op mijn nick klik in een reply kom ik mijn karma niet tegen en dit alles terwijl ik gewoon ingelogd ben. In de FAQ kan ik het overigens ook niet vinden.
LEGT UIT SVP.
[oeps]Ik heb het al gevonden. Wel gek dat tweakers.net en GoT zo gescheiden zijn. Het Karma lijkt me echt een GoT iets en dat staat dan weer bij Tweakers. Maf.
ps. alles staat op 0 terwijl ik al enkele maanden lid ben en al zeker 50 posts heb gedaan, hoe kan dat?[/oeps]
LEGT UIT SVP.
[oeps]Ik heb het al gevonden. Wel gek dat tweakers.net en GoT zo gescheiden zijn. Het Karma lijkt me echt een GoT iets en dat staat dan weer bij Tweakers. Maf.
ps. alles staat op 0 terwijl ik al enkele maanden lid ben en al zeker 50 posts heb gedaan, hoe kan dat?[/oeps]
Verwijderd
Je nick op de Frontpage dus, Niet op GoTOp woensdag 27 februari 2002 15:37 schreef rubenski het volgende:
Ik snap er echt nog steeds niets van. WAAR staat nu dat Karma??? Als ik op profile klik kom ik mijn karma niet tegen, als ik op mijn nick klik in een reply kom ik mijn karma niet tegen en dit alles terwijl ik gewoon ingelogd ben. In de FAQ kan ik het overigens ook niet vinden.
LEGT UIT SVP.
Op T.net FP:
Als je niet ingelogd bent log in! Wijs Uitloggen aan en klik op Profile: Profile van * Robin
Waarempel, ik kom net erachter dat ik GrootMeester is
Als je niet ingelogd bent log in! Wijs Uitloggen aan en klik op Profile: Profile van * Robin
Waarempel, ik kom net erachter dat ik GrootMeester is
Verwijderd
Hm, ik heb me nu net ingeschreven bij Tweakers.net met de nick "rubenski". Met deze nick sta ik ook ingeschreven bij GoT. Maar ehhh, het karma in mijn profile is het karma van de rubenski die zich vandaag heeft ingeschreven. Hoe kan ik nu het karma zien van de rubenski van GoT? Met andere woorden: hoe zit het met de koppeling tussen het profile van tweakers.net en users van Got? Ik begrijp er echt niets meer van.
Op GoT heb je geen karma, maar als je je profile wil zien kan je op Profile bovenaan de pagina klikken.Op woensdag 27 februari 2002 15:47 schreef rubenski het volgende:
Hm, ik heb me nu net ingeschreven bij Tweakers.net met de nick "rubenski". Met deze nick sta ik ook ingeschreven bij GoT. Maar ehhh, het karma in mijn profile is het karma van de rubenski die zich vandaag heeft ingeschreven. Hoe kan ik nu het karma zien van de rubenski van GoT? Met andere woorden: hoe zit het met de koppeling tussen het profile van tweakers.net en users van Got? Ik begrijp er echt niets meer van.
Verwijderd
Lieve SuicideBlonde. Ja, het WAS AL DUIDELIJK, kijk maar 7 (8?) posts omhoog. Ik ben niet dom.Op woensdag 27 februari 2002 15:45 schreef MREn het volgende:
[url="http://[..."]afbeelding][/url]
Zo duidelijk?
Er is geen koppeling tussen /me @ GoT en /me @ T.net
Je moet ook niet voor niets apart registreren voor beiden.
edit:
La maar
sodemieter zeg
La maar

sodemieter zeg
There is no such thing as a goTKarma.Op woensdag 27 februari 2002 15:47 schreef rubenski het volgende:
Hoe kan ik nu het karma zien van de rubenski van GoT?
Verwijderd
Ok, snappen. Maar eh, hoe kan ik dan het karma zien van Got rubenski? Als ik nu inlog op tweakers.net en op profile klik krijg ik het karma van de tweakers rubenski.Op woensdag 27 februari 2002 15:50 schreef Sundead het volgende:
Er is geen koppeling tussen /me @ GoT en /me @ T.net
Verwijderd
Je krijgt dus geen karma op GoT, alleen op de Frontpage.Op woensdag 27 februari 2002 15:52 schreef rubenski het volgende:
[..]
Ok, snappen. Maar eh, hoe kan ik dan het karma zien van Got rubenski? Als ik nu inlog op tweakers.net en op profile klik krijg ik het karma van de tweakers rubenski.
Voor de GoT-karmawhores is de top250 je hoogste doel: http://tweakers.net/~kees/top100/
Ik lees het jaOp woensdag 27 februari 2002 15:47 schreef Robin Vreuls het volgende:
Renegade: Tis idd vrijdag

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
<marquee loop="-1" BEHAVIOR="alternate"><font face="Comic Sans MS" size="1" color="red">OH was het maar vrijdag
!!!</font></marquee>
Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms
Dit is dus misbruik van HTML rechten en ik vraag hierbij een trash aanOp woensdag 27 februari 2002 17:29 schreef GiLeX het volgende:
<marquee loop="-1" BEHAVIOR="alternate"><font face="Comic Sans MS" size="1" color="red">OH was het maar vrijdag!!!</font></marquee>
Ik ben eens eerder dan RenegadeOp woensdag 27 februari 2002 16:11 schreef Renegade het volgende:
Ik lees het ja
Tja waarom zouden we jouw reactie trashen als hij iets doet?Op woensdag 27 februari 2002 18:07 schreef Netman867 het volgende:
[..]
Dit is dus misbruik van HTML rechten en ik vraag hierbij een trash aan
Ik zit trouwens wel tussen de 200 en 300 punten ik zit dus op 262
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
Pagina: 1