Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
Hoezo uitschakelen?? Als je niet wil beoordelen doe je dat toch niet? Dan lees je de reakties, plaats je er eventueel zelf 1 en stuur je geen beoordeling in. Bovendien kun je ook gewoon niet inloggen... dan kun je ook niet moderaten.. De rest heeft niet met modereren te maken maar met de iets aangepaste lay-out.
Verwijderd
Ik snap de puntentellingen niet:
m'n nivo waarop ik kan reageren was vanochtend 3 (door karma 24 ??), nu is het 1 (door een karma van 1 ??)
vanochtend had ik 445 moderator punten liggen, nu zijn dat er 207
/me snapt er niets van
En nog iets, in nieuwspostings van een tijdje terug zijn reacties ook al beoordeeld met soms 3??? door wie is dat gedaan? of HOE is dat berekend uit het oude systeem.
of gaat het zo:
vroeger: nu:
2 3
1 2
0 1
dus nu=vroeger+1, maar hoe gaat dat met je score dan?? is dat dan hetzelfde als vroeger?
Dus nu score=3 --> score=score+2 (net als vroeger)
oh ja, gefeliciteerd met het mod systeem, en ik denk dat het leuk wordt.
is gelukkig niets verandertAantal reakties 197
Reakties totaalscore 185
Karma 255 (#10)
Tweakotine 221 (#41)
Status Moderator
m'n nivo waarop ik kan reageren was vanochtend 3 (door karma 24 ??), nu is het 1 (door een karma van 1 ??)
vanochtend had ik 445 moderator punten liggen, nu zijn dat er 207
/me snapt er niets van
En nog iets, in nieuwspostings van een tijdje terug zijn reacties ook al beoordeeld met soms 3??? door wie is dat gedaan? of HOE is dat berekend uit het oude systeem.
of gaat het zo:
vroeger: nu:
2 3
1 2
0 1
dus nu=vroeger+1, maar hoe gaat dat met je score dan?? is dat dan hetzelfde als vroeger?
Dus nu score=3 --> score=score+2 (net als vroeger)
oh ja, gefeliciteerd met het mod systeem, en ik denk dat het leuk wordt.
Dus als je op 3 reageert (wat ik dus vanochtend kon, maar nu niet meer?) kost je dat (3-1)x2 = 4 punten!Voor elk niveau hoger worden 2 karmapunten in aftrek genomen.
De iets aangepast layout komt ook door dat mod gedoe. Ik hoef die combos niet.
Veranderingen zijn een goede zaak maar het is ook een goede gewoonte om diegenen die het niet willen/hoeven een mogelijkheid te geven dit allemaal weg te laten.
Overigens betekent niet inloggen ook dat de prefs niet worden toegepast.
NB Het zou ook wel leuk zin om de sorteervolgorde enzoo opgelsagen te hebben in de prefs.
Veranderingen zijn een goede zaak maar het is ook een goede gewoonte om diegenen die het niet willen/hoeven een mogelijkheid te geven dit allemaal weg te laten.
Overigens betekent niet inloggen ook dat de prefs niet worden toegepast.
NB Het zou ook wel leuk zin om de sorteervolgorde enzoo opgelsagen te hebben in de prefs.
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
HUH, voor heel veel mensen blijft het ook niet gelijk (zie bijvoorbeeld die hierboven) ??? Ik neem aan dat dat niet zo blijft ???? Ik denk btw dat het een goed systeem wordt, want er zijn meer nivo verschillen. (een stuk minder zwart/wit dus)Aantal reakties 928
Reakties totaalscore 1286
Karma 791 (#1)
Tweakotine 836 (#1)
Aantal reakties 474
Reakties totaalscore 797
Karma 639 (#3)
Tweakotine 2 (#3165)
Verwijderd
Het aantal moderator-punten is ook afhankelijk van je tweakotine, als je tweakotine daalt dalen het aantal moderatie-punten ook.
Ach, misschien nog wat kinderziekten in het systeem.. ff inenten en klaar is kees.. ehh Femme...
Ach, misschien nog wat kinderziekten in het systeem.. ff inenten en klaar is kees.. ehh Femme...
is het misschien niet handig om ook de posting te voorzien van punten ? en niet alleen de reacties ?
Verwijderd
Nou dat het werkt blijkt wel uit de beoordeling van een van mijn postings:
Beoordelingen: , -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, +1: Informatief+2, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Flamebait
Echt eens is men het niet
maar dat is nu gelukkig niet erg.
Beoordelingen: , -1: Overgewaardeerd, -1: Overgewaardeerd, +1: Informatief+2, +1: Informatief, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, -1: Flamebait
Echt eens is men het niet
Verwijderd
Iedereen wil nu ff testen of die kan modderen 
Bij de weg: heeft Femme wel zoiets ingebouwd dat een posting na 2 dagen niet meer gemodderd kan worden, anders kun je het lullige effect krijgen dat iemands karma helemaal de grond in wordt geboord door iemand omdat hij al zijn oude reacties naar beneden gaat zetten (ik weet dat er iig een beveiliging is voor de reacties uit het oude systeem).
Bij de weg 2: OtisKunnen gewone tweakers dat ook zien of moet je daar moderator status voor hebben??? Is misschien ook wel handig om daar de moddereter bij te laten zetten. Als je dan een totaal verkeerde beoordeling krijgt dat je dan de moddereter ff waarschuwinkje kan geven
Foei!
Bij de weg: heeft Femme wel zoiets ingebouwd dat een posting na 2 dagen niet meer gemodderd kan worden, anders kun je het lullige effect krijgen dat iemands karma helemaal de grond in wordt geboord door iemand omdat hij al zijn oude reacties naar beneden gaat zetten (ik weet dat er iig een beveiliging is voor de reacties uit het oude systeem).
Bij de weg 2: OtisKunnen gewone tweakers dat ook zien of moet je daar moderator status voor hebben??? Is misschien ook wel handig om daar de moddereter bij te laten zetten. Als je dan een totaal verkeerde beoordeling krijgt dat je dan de moddereter ff waarschuwinkje kan geven
Een automatisch waarschuwings-linkje voor de oude mods & natuurlijk de Admins zou ook handig zijn.
BTW, klik gewoon op Score: x (reden) en je ziet het overzicht.
Femme, kan er ook een "0: Gemodereerd" komen te staan in de lijst met beoordelingen?
BTW, klik gewoon op Score: x (reden) en je ziet het overzicht.
Femme, kan er ook een "0: Gemodereerd" komen te staan in de lijst met beoordelingen?
Probeer het maar eens.Bij de weg: heeft Femme wel zoiets ingebouwd dat een posting na 2 dagen niet meer gemodderd kan worden, anders kun je het lullige effect krijgen dat iemands karma helemaal de grond in wordt geboord door iemand omdat hij al zijn oude reacties naar beneden gaat zetten (ik weet dat er iig een beveiliging is voor de reacties uit het oude systeem).
Gewoon op de Score van een posting klikken, dan krijg je een pagina waar je de beoordelingen kunt zien. De moderator komt daar niet bij te staan omdat je anders ongetwijfeld weer allerlei flamebaits en andere ongewenste acties op gaat leveren. Als iedereen zich moet gaan verantwoorden voor z'n scores wordt 't modereren niet leuk meer.Bij de weg 2: OtisKunnen gewone tweakers dat ook zien of moet je daar moderator status voor hebben??? Is misschien ook wel handig om daar de moddereter bij te laten zetten. Als je dan een totaal verkeerde beoordeling krijgt dat je dan de moddereter ff waarschuwinkje kan geven Foei!
Ok, die zit er nu in.Femme, kan er ook een "0: Gemodereerd" komen te staan in de lijst met beoordelingen?
Bedankt Femme (voor de 0: gemodereerd dan)
Ik neem aan dat het verder nog steeds geen invloed heeft op de score van de posting?
Ik neem aan dat het verder nog steeds geen invloed heeft op de score van de posting?
De Score verandert niet, oordeel wel (=> "Gemodereerd").
Dank je!
Zo is er ten minste ook de mogelijkheid om reacties op de beginscore te laten staan terwijl ze toch gemod zijn.
Zo is er ten minste ook de mogelijkheid om reacties op de beginscore te laten staan terwijl ze toch gemod zijn.
Pagina: 1