Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Internationale reclame voorTweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is de buitenwereld niet ontgaan dat enkele bezoekers van onze site, zo als we allemaal weten, de muliplier-locked Duron hebben gekraakt. Op de toch niet onbelangerijke site insanehardware staat een link naar het artikel op onze site.
Tweakers.net | Duron Unlocking Stories Galore!

Ok this seems to be a very big topic at the moment it isnt funny anymore. I have seen quite a few abstract methods of unlocking the mulitplier of the Duron/T-Bird and I think that Tweakers.net have got one of the best looking setups that I have seen to this day. These girlz have good pics aswell and got the bad ass Duron 600 posting at 1GHz! A very different report from what Anandtech did the other day. The Gigabyte board that Tweakers used is on review at OCWorkbench aswell.
Voor iedereen een reden om vanavond een extra biertje te drinken! Iedereen gefeliciteerd!!!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
Insane hardware was niet de enigste: HardOCP had ook een linkje naar t.net geplant :).

Verwijderd

Topicstarter
Beter! Helaas moeten ze het met de shots en de Engelse vertaling doen..... Moeten ze maar Nederlands leren.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Hielko:

eniGE

LinkedIn WoT Cash Converter

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:17
hmz, ik geloof dat dit de 2043 keer is dat ik die fout maak....

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Komt ooit goed :)

LinkedIn WoT Cash Converter

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:34
HardOCP had ook een linkje naar t.net geplant
Ik had Kyle van HardOCP een mailtje gestuurd met de link naar tweakers, maar hij begreep waarschijnlijk niks van dat nederlands. Handig, zo'n vertaling :)
Pagina: 1