Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
lot of crap
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
kijk even of je die executable kan runnen in zn eigenschappen ?
die had ik ook geprobeerd, maar dan heb je die tar en als je die uitpakt, dan zit daar geen executable in alleen plain bestanden en een tpc oid. Ik ga ook maar eens licq installeren.Op zondag 30 december 2001 20:36 schreef proycon het volgende:
Probeer anders ook eens ccmsn ....
Trouwens weet iemand een site waar heel veell freeware programma's voor linux is te vinden?
edit:
Oei maar das weer iets waar ik mijn nek over breek. Nu met Licq heb ik het probleem dat ik niet weet welk bestandje ik nu moet gebruiken om het te installeren
ook heb ik vanmiddag wine geprobeerd. Het was een rpm file, ik heb dat geinstalleerd, als het goed is maar ik kon niet vinden waar nu precies moest openen, naar nog een keer proberen te instaleren, kreeg een warning dat ik het niet kon instaleren. waar kan ik nu die programma's terug vinden
Oei maar das weer iets waar ik mijn nek over breek. Nu met Licq heb ik het probleem dat ik niet weet welk bestandje ik nu moet gebruiken om het te installeren
ook heb ik vanmiddag wine geprobeerd. Het was een rpm file, ik heb dat geinstalleerd, als het goed is maar ik kon niet vinden waar nu precies moest openen, naar nog een keer proberen te instaleren, kreeg een warning dat ik het niet kon instaleren. waar kan ik nu die programma's terug vinden
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
freshmeat.netOp zondag 30 december 2001 22:57 schreef Cloontje het volgende:
[..]
die had ik ook geprobeerd, maar dan heb je die tar en als je die uitpakt, dan zit daar geen executable in alleen plain bestanden en een tpc oid. Ik ga ook maar eens licq installeren.
Trouwens weet iemand een site waar heel veell freeware programma's voor linux is te vinden?
Just for the record: Het is meestal /geen/ freeware, maar free software, oftewel copyleft, GPL enzo. Dat is NIET hetzelfde als freeware.
Op zondag 30 december 2001 22:57 schreef Cloontje het volgende:
[..]
die had ik ook geprobeerd, maar dan heb je die tar en als je die uitpakt, dan zit daar geen executable in alleen plain bestanden en een tpc oid
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| [remcox@birkoff ~/ccmsn-0.3p3]$ ls -al total 124 drwxr-xr-x 3 remcox remcox 4096 Sep 26 13:33 . drwx------ 49 remcox remcox 4096 Dec 31 13:40 .. -rwxr-xr-x 1 remcox remcox 59246 Sep 26 13:33 ccmsn -rw-r--r-- 1 remcox remcox 2925 Sep 26 13:32 changelog -rw-r--r-- 1 remcox remcox 18008 Sep 25 20:21 GNUGPL drwxr-xr-x 2 remcox remcox 4096 Sep 25 15:01 i -rw-r--r-- 1 remcox remcox 16344 Sep 23 08:37 migmd5.tcl -rw-r--r-- 1 remcox remcox 3135 Sep 26 13:33 README -rw-r--r-- 1 remcox remcox 494 Sep 25 18:23 TODO |
Die file 'ccmsn' is een WISH script, en dat moet je runnen.
Let erop dat je dus wel wish nodig hebt.
Pagina: 1