Toon posts:

EPOX 8KHA+ SB Audigy probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
bij het installeren van de de Audigy kaart
loopt mijn computer telkens vast als hij nieuwe hardware vindt en de drivers begint te installeren van de sound proccessor (het heeft 1keer gewerkt)

ik heb al van alles geprobeerd

Onboard sound: disabled
er is geen irq conflict

ps. als ik de sound kaart handmatig instaleer werkt het wel ?????

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Is het zo'n pleuris OEM kaart? Ik heb dan geen Epox mobo maar een Abit, maar ik heb mijn OEM omgerolen voor een Retail (tegen betaling van de meerprijs uiteraard) en het probleem was weg.

De driverupdate zei zelfs (bij de OEM kaart) dat er GEEN Audigy in m'n systeem zat!
Suc6 verder

I love watercooling

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat zou het verschil tussen de Player Retail en OEM moeten zijn behalve de software dan? Ik ben namelijk ook van plan een Audigy Player OEM te gaan halen, maar als ik dit soort gedoe hier lees... Het verschil is trouwens wel groot: Fl.165 (Mycom) of Fl.290, dus Fl.125 alleen voor software...

Verwijderd

Topicstarter
het is een OEM versie

maar bij mij heeft het wel degelijk goed gewerkt
pas na een format is allees in de soep gedraaied

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:28

Apache

amateur software devver

Zou me sterk lijken dat een oem <-> retail zo'n verschil kan uitmaken, ik heb een player gekreegen terwijl ik een oem besteld had, maar omdat ik zo lang moest wachten kreeg ik een retail en moest er zo'n 75 gld voor betalen *D

If it ain't broken it doesn't have enough features

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Qua uiterlijk verschillen de OEM en Retail alleen in de kleur van de plugjes voor zover ik kan zien, de OEM heeft kleurenplugjes en de Retail vergulde gouden plugjes.

Maar ik weet wel dat mijn Retail beter is dan het schijterige OEM exemplaar wat ik eerst had :r

Ik heb niks tegen OEM of zo, maar ik heb er een hekel aan als spullen niet werken naar behoren, ik heb waarschijnlijk een halfdood exemplaar gehad, kan gebeuren.

I love watercooling

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

niet crossposten :(
[topic=364789]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.