ghost recon lan game wil nie :(

Pagina: 1
Acties:

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 17:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ik kan niet connecten naar een lan game waar de rest van de lan (4 man ofzo) wel normaal naar kan connecten.. hij blijft hangen bij connecting.. en dan kan ik wachten tot ik een ons weeg maar er gebeurt niets

kheb een intel p4 1.9 512mb en een gf2.... ik heb wel 2 nics erin zitten maar 1tje uitgeschakkeld en nog steeds doet ie het niet :(

iemand enig id?

blup

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Hey, dit heb ik vandaag nog gespeeld op een LAN :)

Eehm, kun je elkaar zien in de lobby?
Kunnen zij jouw game zien, als jij een game host?
Kunnen zij daar op connecten?

Als dit alles niet werkt, kun je proberen om je netwerkkaart uit apparaatbeheer te verwijderen, alsmede alle netwerkprotocollen uit netwerkeigenschappen. Rebooten, en alle netwerkonderdelen opnieuw installeren.

Tot slot nog een tip, misschien verschillen jullie versies? CD-versie is 1.0.0.2, maar er is ondertussen ook een update voor. Volgens mij is dat het gewoon...

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11 17:46

Bezulba

Formerly known as Eendje

Topicstarter
ik zie hun, en zij zien mij ook alsik een game aanmaak... als ze proberen te connecten knalt ie terug naar het browse venster, en als ik probeer te connecten blijft ie op connecting hangen... de versies zijn precies het zelfde :(

dat van netwerkdingen verwijderen zou mischien wel kunnen probeer ik dat ff zo

blup