Weer niet gemodereerd...

Pagina: 1
Acties:

• Atmosphere
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik begin het steeds vaker te zien dat mijn postings (en ook die van bekende van mij gemodereerd worden door de 'batch'-run of vlak na het plaatsen van de posting (het artikel en niet de reakties)... (b.v. http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12183 ) Ik vind dit jammer aangezien moderaters er dan dus niet meer na kijken ... Is er hie geen oplossing voor.. Of zou het niet mogelijk zijn dat je als moderator je, zeg maar inkan schrijven op topics die jou aanspreken en dat je dan een lijstje van topics krijgt met een nieuwe post... ik ben zelf geen moderator (dus wie weet, maar toch). Dit is niet om toch punten te krijgen .. alleen ik vind het (soms) zonde van de moeite. Want waar is het punten systeem dan voor...

-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb eens van Femme gehoord dat de Automod na 2 dagen reacties automatisch op 0,0 mod als ze dan nog steeds ongemodereerd zijn. Ik zie het echter ook nog wel eens gebeuren dat een nieuwe post al ge-auto-mod is.
Zolang er nog een aantal reacties na die van jou komen komt er vast nog wel eens een moderator voorbij die het opmerkt, maar als je op een oud nieuwsitem reageert kan het inderdaad zijn dat niemand het meer opmerkt.

Waarom reageert Femme hier zelf niet ff op?

Verwijderd

Femme = busy... :)

Tja soms zijn er te veel reakties om door te moderators verwerkt te kunnen worden, bovendien zijn er momenteel ook veel moderators op vakantie... vandaar...

• Atmosphere
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Ok,.. ik snap wel dat Femme busy is... Daar gaat het mij niet om.. Maar er zouden dus in principe dan plaatsvervangende of extra moderators moeten komen.. :7 (nou ja moeten.. ;) ) Misschien zou het een idee zijn om zeg maar een aantal moderators aan te stellen (als ze dit willen) en dan zeg maar naar het scoringssysteem gaan kijken. Als je dat met de eerste 35 doet .. dan zou dat misschien wel eens kunnen lukken, misschien wat meer. Dat zou ik niet kunnen zeggen, maar volgens mij is het een goed systeem.. Dan krijg je (hopelijk) meer en betere moderators :) toch??? Er blijft natuurlijk wel een vast team (het huidige) .. maar ja??

-x(Al is de wereld is nog zo klein. Atmosphere vind hem wel fijn)x-; Sys; t-net

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:16

GaMeOvEr

Is een hork.

Heeft weinig toegevoegde waarde, omdat er binnenkort toch een nieuw Mod-systeem in het leven geroepen wordt, waarbij iedereen kan modden.

Het heeft dus geen zin er nu nog aktie op te ondernemen door nu actieve moderators toe te voegen.

Aannames zijn fataal.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:12

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Die automod zit erin om te voorkomen dat het modoverzicht 300KM lang wordt naar een maand. De tijd van automodden hangt af van het artikel waar de reactie aan hangt (nieuwspostings na twee dagen automod, reviews na een week enz.).

Met het nieuwe systeem (wat ik morgen denk ik online ga pleuren) doe ik hetzelfde. Het modereren van oude postings wordt onmogelijk gemaakt om te voorkomen bepaalde users doelbewust elkaars karma onderuit gaan halen, door postings uit een ver verleden omlaag te modereren.
Pagina: 1