Toon posts:

Nog ff de TV-Out....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet echt problemen met de TV-Out, behalve dat na het verlengen v/d kabel de kwaliteit iets achteruit is gegaan.(ASUS V6800(composit, heb ook S-VHS maar dan word hij zwart/wit.))
Mij vraag is of er iets is om het signaal te versterken ???

En ook of de TV-Out draadloos een optie is ???
(Zo ja welke ??? (Is dat artikel uit de computer-idee een optie))

B.V.D

Verwijderd

Het verlengen van de kabel moet niet uit maken, ik heb er zelf een audio kabel van 15 meter tussen zitten en heb nog steeds perfect beeld.

Verder met remote heb ik nog geen ervaring.

Ik heb er ook een s-video kabel tussen gehad maar dat maakte voor mij kwa kwaliteit van het beeld niets uit.

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Ik zou me kunnen indenken dat je de TV-out kabel ergens langs een stroombron legt, dat het invloed heeft op de kwaliteit. Ik krijg trillend beeld als de kabel dicht bij de UPS ligt, maar dat zijn zowieso van die storende krengen. Maar wat gebeurd er als je die kabel oprolt en de afstand computer/tv verkleind? En dan kan je ook het verschil uitproberen met de korte kabel. Anders lijkt het toch dat die verlengkabel niet van een goeie kwaliteit is, dat heb je ook met coax kabel...

UNOX, the worst operating system

• michiel100
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:56
Controleer eens of je kabel nergens langs een andere kabel ligt met hoge spanning. Dit was bij mij ooit de stoorzender.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

http://www.thenewnexus.net/software30.html

heb je hier misschien wat aan?