Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Score 1/1 voor een echte Flame???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Uhm Marnix, ff nieuwsgierig:
ff flamen, heerlijk:
De iMac zuigt.

Ja ik heb er wel eens mee gewerkt, dwz geprobeerd te werken. Die gare muis met 1 knop is dus al een grote beperking, maar ik snap dat het voor mensen zoals mijn opa wel handig is om niet te hoeven denken of het de rechter, linker, middelste, zijkant onder, of zijkant boven was waar je op moest klikken, NEway, m'n opa zou em ook niet kopen, want de kleinkinderen willen nou eenmaal gewoon kunnen gamen.
Dit is een post van tweakerbee van 14:37 op de thread "AH verkoopt i-Mac".

Jij staat daar als Moderator genoemd, maar ik kan me niet voorstellen dat je deze bewust op +1 / Nivo 1 hebt gezet (danwel hebt laten staan)?

BTW: ik heb hem -1 /-1 gegeven, want zoals tweakerbee zelf al zei "ff leker flamen..."

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik zou hem meteen op -2 / -2 zetten

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ach ik ben niet zo haatdragend, buiten dat Nivo -1 haalt um uit de zichtbare lijst en het is niet dermate grof dat ik er een -2 voor over had.

Ik doe meer aan filtering en postieve scores dan negatief (alleen als het overduidelijk negatief is), beetje vager "regels" die ik er op na hou, maar dat heb je als beginneling: rustig aan beginnen ;)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Nadeel is dat je niet met zekerheid kunt zeggen of Marnix hem gemod heeft, omdat de Moderator flag nog wel eens op de hele queue op de Moderator gezet wil worden die van de 50 de 7 laatste reacties heeft gemod.

Je hebt hier dus pas zekerheid op als Marnix het "bekent" :P

Of een andere Moderator...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
OK,

Maar Marnix heeft hem dan wel laten staan, toch?

Anywayz, ik heb Marnix niet direct aangevallen, alleen geconstateerd dat hij als laatste Mod genoemd stond en ik zei al dat ik me niet kon voorstellen dat hij hem als zodanig had laten staan.

Sorry Marnix (slijm) als je je aangevallen voelt / voelde, ik zocht slechts een verklaring.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, dan heeft Marnix hem wel laten staan, maar ik denk niet dat het de bedoeling is dat je de hele thread weer gaat verhermodereren.

Op het moment dat je een thread van 70 reacties ziet, waar er nog 10 niet van gemod zijn, denk ik dat je niet vanaf scratch gaat beginnen, maar dat je alleen de laatste 10 pakt... :)

Op zo'n moment krijg je dus alle 70 reacties op je naam, hoewel je er maar 10 gedaan hebt. Waar dit nu door komt ?

Beats me...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
OK,

Blijft de algemene vraag: wie heeft dit laten staan?

Da's toch op zijn minst opmerkelijk te noemen?

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Mja, ik ben ook benieuwd, aangezien ik vanochtend de eerste 70 reacties al gemod had... Was ik het soms ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Heej die heb ik -1/-1 gegeven... Vaag.. of ik was nog niet wakker, of ik heb perongeluk gescrolled waardoor de score wijzigde. In elk geval kan ik me de reaktie indenken en was mijn beoordeling ook -1/-1, kennelijk is er wat misgegaan... Excuses!
Pagina: 1