flyvideo '98 tv kaart werkt niet onder xp

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Matthijz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-08-2021

Matthijz

Is icoon even kwijt :P

Topicstarter
Nou ik heb mijn flyvideokaart in mijn vorige computer gehad alleen nu wilde ik de kaart in mijn nieuwe pc zetten (met Xp) alleen, kreeg ik steeds foutmeldingen dat de software de t.v kaart niet kon vinden en dat terwijl xp de tv kaart wel gewoon wilde installeren. En dat terwijl ik wel de nieuwste drivers heb gedowload en geprobeerd.

Wie heeft een flyvideo '98 kaart en heeft hem wel werkend gekregen onder win xp?

"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Deze user heeft hem werkend onder XP: http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/13002

En je kunt hem contacten via ICQ: 71458701

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Gewoon ef de winXP drivers downloaden, en klaar werkt perfect

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:06

GaMbiNo

1337

En als je de oplossing dan hier ook nog ff wil posten maak je mij ook weer blij. :)

* GaMbiNo heeft ook zo'n kaart maar ook nog steeds niet werkend onder XP ;(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Op zondag 30 december 2001 00:46 schreef Jaromir het volgende:
Gewoon ef de winXP drivers downloaden, en klaar werkt perfect
Geef dan een URL? Kom op.. zulke kreten kunnen we toch niks mee?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
http://www.lifeview.com.tw/web_english/downloads.html

van deze link heb ik 10.345 gedownload maar als ik dus het prog opstart zegt hij dat hij de hardware niet kan vinden.

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
En als ik de bovenstaande drivers heb geinstalleerd krijg ik de alom bekende windows xp foutmelding.

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/~b.thyssen/fout.JPG

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Niemand die een oplossing weet :'(

Verwijderd

Ik wil je kaartje wel voor 5 tientjes overnemen >:)

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Voor precies hetzelfde bedrag kan ik hem ook aan iemand anders verkopen >:) Maar ik wil hem graag werkend hebben onder mijn computer. Dus nou even niet van die onzin opmerkingen want daar heb ik niks aan.

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

move >> VB

Verwijderd

http://www.satotech.com.au/ gebruikt gewoon de winme/w2k driver voor xp. Is trouwens ook nieuwer.

Geen idee waarom Lifeview een oudere driver voor XP gebruikt :?

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:42

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

De cdrom die je bij je kaart hebt gekregen moet je iig niet gebruiken. Die betadrivers van XP op de website werken bij mij nu prima.

De vorige keer is het mij ook niet gelukt nadat ik eerst drivers van cd had geprobeerd en daarna nieuwe drivers probeerde.

Maar nu ik bij een nieuwe xp-installatie gelijk de drivers van de site gebruikt heb, werkt ie helemaal perfect (Flyvideo '98 onder XP)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 21:04 schreef HaaZie het volgende:
De cdrom die je bij je kaart hebt gekregen moet je iig niet gebruiken. Die betadrivers van XP op de website werken bij mij nu prima.

De vorige keer is het mij ook niet gelukt nadat ik eerst drivers van cd had geprobeerd en daarna nieuwe drivers probeerde.

Maar nu ik bij een nieuwe xp-installatie gelijk de drivers van de site gebruikt heb, werkt ie helemaal perfect (Flyvideo '98 onder XP) En ik heb ook de windows 2000 drivers geprobeerd maar die werken ook niet
Ik heb gelijk de drivers van de site genomen. Maar zoals je ziet aan de bovenstaande foutmelding doen de drivers het bij mij helemaal niet goed.

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Verder niemand met het zelfde probleem? Zijn er helemaal geen andere drivers voor op dit moment?:'(

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Wat een reacties ;)

Weet echt niemand een oplossing? (Dat word dus niet met t.v. het nieuwe jaar in :( )

Verwijderd

Gewoon aan mij verkopen, ik zorg wel voor een oplossing

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Ik kan natuurlijk ook gewoon een dual boot maken met windows 98 en xp >:) Of wachten dat het wel wordt ondersteund. Of kijken of het met linux wel kan. :)

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Iemand nog een idee (nu mag ik toch wel het topic omhoog halen) En nee ik verkoop hem niet >:)

Verwijderd

Probeer eens de driverinstaller uit te pakken met winzip, dan krijg je een map met de drivers daarin. Als je nu windows de kaart laat detecteren en dan deze map aangeeft als de map waar hij de drivers vandaan moet halen, werkt het bij de meeste apparaten wel gewoon.

• Matthijz

Matthijz

Topicstarter
Op zaterdag 16 februari 2002 20:56 schreef Gijsbert het volgende:
Probeer eens de driverinstaller uit te pakken met winzip, dan krijg je een map met de drivers daarin. Als je nu windows de kaart laat detecteren en dan deze map aangeeft als de map waar hij de drivers vandaan moet halen, werkt het bij de meeste apparaten wel gewoon.
Bij de meeste wel ja maar bij deze niet (De drivers van de flyvideokaart werken helemaal niet onder windowsxp) al zijn het xp drivers.

• nautaonline
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-08 13:48
Misschien ist nu al opgelost.. maar ik heb perfect beeld en t werkt allemaal bij mij onder windows xp met de 10.345 drivers. (p450)....
Pagina: 1