Toon posts:

Pinnacle Express

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Pinnacle Express gekocht om mijn DV bandjes, na bewerking met Studio DV, over te kunnen zetten naar CD-R.
Het programma werkt niet, ik heb nog niets kunnen branden, updates al geladen van de Pinnacle site, helpt niet!
Wie heeft hier ook problemen mee en weet waaraan het ligt?

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

In hoeverre gaat het goed? Ik neem aan dat je het gecaptured filmpje op de HD zet (in mpeg, dv of avi formaat) en dan probeert te branden?

En wat meer info? O.a. welke Windowsversie je gebruikt..

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Het programma neemt automatisch van mijn DV camera de film in AVI bestand op. (ik gebruik windows 2000, Pentium 3 500)Dit bestand is dan bij een filmpje van 20 min. 4.8 GB. Dit moet door het programma automatisch omgezet worden naar VideoCD, waarna hij op een CD gaat branden. Ik krijg een balk te zien waarop de tijd staat die nodig is om om te zetten en daaronder een balk met de tijdsduur van het branden( maar zover is het nog nooit gekomen). In procenten wordt aangegeven hoever het programma is, maar wordt afgebroken voordat branden kan beginnen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

En de instellingen van VideoCD staan wel goed? Brander goed gedefinieerd?

p.s. zit er geen handleiding bij?

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
brander is goed aangegeven. handleiding is summier op de site van Pinnacle te vinden. Alles gaat, volgens hen, heel gemakkelijk in 3 stappen. Op het duitse forum van Pinnacle zelf heb ik gelezen dat veel mensen hier problemen mee hebben, maar in Nederland heb ik nog niemand gevonden. En nu met de feestdagen is Pinnacle zelf onbereikbaar. Mijn man is al 3 dagen aan het klooien geweest voor niets en wordt er gek van, daarom de vraag maar eens op het forum gezet. Ik weet niet welke instellingen van Videocd ingesteld moeten worden, volgens mij moet alles automatisch via dat programma lopen.