Toon posts:

Welke andere heatsink ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik teveel ruimteproblemen heb met die takke PAL8045 en ik geen zin heb er een hoek af te hakken voor mijn Soltek doe ik hem gewoon terug . Welke heatsink zou ik dan nemen samen met een fan-adapter voor een 80mm fan ?

Thermaltake Volcano 7
Grote Taisol met copper base
Een global Win ZONDER die clipjes(tenzij iemand weet hoe hier een 80mm op kan)

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 00:08 schreef real_raichu70 het volgende:
Omdat ik teveel ruimteproblemen heb met die takke PAL8045 en ik geen zin heb er een hoek af te hakken voor mijn Soltek doe ik hem gewoon terug . Welke heatsink zou ik dan nemen samen met een fan-adapter voor een 80mm fan ?

Thermaltake Volcano 7
Grote Taisol met copper base
Een global Win ZONDER die clipjes(tenzij iemand weet hoe hier een 80mm op kan)
ik zou ff bij http://www.oc-shop.nl (of een andere zaak) een Alpha koelblok kopen, die zijn wat duurder dan standaard koelers maar leveren goede kwaliteit *D

• Sebasstk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-08 21:35
ja alpha heatsinks werken echt super! :9~

Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52

Verwijderd

Topicstarter
Euhm als je effe leest zie je dat ik nu een Alpha PAL8045 heb en ik was daar erg blij van , maar NIET van dat kolére KT7AR bord . Daarom heb ik dus een Soltek met DDR gehaald , maar daar past mijn koeler niet op . Dus zoek ik een andere sink want ik mag hem inruilen ...

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 00:22 schreef real_raichu70 het volgende:
Euhm als je effe leest zie je dat ik nu een Alpha PAL8045 heb en ik was daar erg blij van , maar NIET van dat kolére KT7AR bord . Daarom heb ik dus een Soltek met DDR gehaald , maar daar past mijn koeler niet op . Dus zoek ik een andere sink want ik mag hem inruilen ...
zijn er niet meerdere soorten maten Alpha koelblokken? Als deze er niet zijn moet hem inruilen tegen een in ieder geval FULL COPPER koelblok die leveren de warmte beter af ;)

Verwijderd

Wil je het beste... tis Alpha of Swiftech hé :P

Verwijderd

Topicstarter
Is een Global Win CAK38 wat ? Anders neem ik gewoon terug een FOP32-1
Pagina: 1