(Specifieke) ervaring met webbased CRM pakket?

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Bob
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 10:48

Dr.Bob

Dr.Bob says: HEAL!

Topicstarter
Hey, iemand hier ervaring met een webbased CRM (Customer Relation Management) pakket of iets wat daar enigzins voor door mag gaan, wat opties heeft of te tweaken is voor webdesigners? Daarbij denk ik met name a/d volgende features:

- NaamAdresWoonplaatsTelefoon etc gegevens
- Logboek qua telefoontjes etc en wat is afgesproken
- Welke freelancers je zelf voor een project hebt ingeschakeld en met welke prijsafspraken
- Evt. ook project management om uren enzo bij te houden

Tsja, wat wil je misschien nog meer weten ...
Kortom, heeft iemand een goeie tip? Thanx!

NERDCORE FOR LIFE

• OxiMoron
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06 10:54
Ja hoor..

Compas van het bedrijf Compano waar ik stage werk.

Alleen word deze alleen maar intern gebruikt.

Is wel kewl.. helemaal stateless (de client houd bij waar hij mee bezig is, niet de server, dus er kan van server gewisseld worden).
Geintegreerd met Exchange 2000.
Alle contactpersonen worden vanuit de database in Exchange gezet en elke 15 minuten word gekeken of er geupdate moet worden (Mijn bijdrage)
En alle e-mail die van of naar contactpersonen verzonden/ontvangen word, word automatisch gearchiveerd in de database (ook door moi gemaakt)

Maar hij is nog niet helemaal af. Als er echt veel vraag naar is overwegen ze wel om het te verkopen, maar dat zal dan nog wel een jaartje duren ;)

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Okay thanx, maar het gaat me uiteraard om een pakket dat NIET alleen ergens intern wordt gebruikt ... :9

NERDCORE FOR LIFE

• Dr.Bob

Dr.Bob

Topicstarter
Niemand verder? Of was iedereen vrij van werk en pc ...

NERDCORE FOR LIFE