Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Queue beetje lang?

Pagina: 1
Acties:

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23
Ik vroeg me af waarom bepaalde nieuws-topic nog (steeds) niet gemodder-eet zijn. Ik noem bijvoorbeeld de topic over ASML, hier kunnen IMHO best wel wat 1/1-tjes en misschien zelf s een 2/2-tje worden uitgedeeld. :)

Ook het stukje van HardOCP over de EV6bus mag ik denk ik wel noemen. Ik kan me voorstellen dat het topic over de decoder jullie aandacht nodig heeft omdat hier de kans erg groot is dat er een hoop illegale shit langskomt. :( Vandaar dat ik dit ook meer doe vanuit het oogpunt dat ik jullie wil helpen.

/me out ©
P.S. Als deze topic jullie stoort, wil een van jullie hem dan aub verwijderen? Het is niet de bedoeling jullie tegen de schenen te schoppen nml.

Bericht hierboven

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Ik geloof dat de moddereters even genoeg hebben gegeten ofzo. Laatst ben ik ook een uur bezig geweest om de modqueue een beetje op te schonen en daarna zijn er (geloof ik) ook nog anderen bezig geweest en was ie weer helemaal leeg, maar het lijkt mij best handig om nog een paar luitjes bij de moddereters te zetten omdat met de nieuwe nieuwseditors (en /me hoort daar óók bij) er ook een grotere stroom nieuwsberichten op gang is gekomen.

BTW, deze topic stoort me niet, maar die © wel! ;)

Verwijderd

Je moet ook niet te veel modder eten, slecht voor de lijn.

Er zijn niet zoveel moderators die veel modereren. Ik ben net begonnen met werken, moet van 2 tot 10, dus zal ook de queue een beetje opschonen...

Probleem is dat er wel redelijk veel moderators zijn, maar veel doen niet zo veel. Ik heb vaak nix te doen op het werk (vandaar mijn hoge tweakotine) dus dan ga ik maar wat modereren. Er zijn ook moderators die daar niet zoveel tijd hebben (niet zo'n relaxte baan hebben) en die dus niet echt veel aan modereren toekomen, of gewoon geen zin hebben. Ach nog ff en we hebben een nieuw moderatiesysteem, zijn we daar hopelijk vanaf, hoewel ik me afvraag of er dan geen queue meer is...

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-11 09:36

Defspace

Administrator

Inderdaad het lijkt de laatste tijd wel alsof alleen de eerste 10 berichten gemod. worden.

Verwijderd

Pff ik ben net klaar met modden van Computer Idee kraakt Canal+ decoder... 103 niet gemodereerde reakties....

Heeft iemand een blikje red bull voor me? :)

Verwijderd

Probleem is dat als de queue een beetje wordt bijgehouden er geen problemen zijn. Als er ff wat niet wordt bijgehouden groeit het aantal niet gemodde reacties, en als er veel niet gemod is wordt dat topic vaak niet gemodereert omdat de moderators er geen zin in hebben (betrap ik mezelf ook wel es op)

• Floor-is
Kijk ...

Dit is mijn ...

Ach wat ik begin gewoon: ;)

Het irriteerd me een klein beetje dat mensen die hele goede stukken schrijven hier niet voor beloond worden. Zoals ik al in het eerste berichtje aangaf zijn er (zoals ik het nu zie, heb al een tijdje niet gekeken) twee topics waar er een aantal mensen zijn die heel goed uitleggen hoe het een en ander in elkaar zit. Dit zou IMHO best wel beloond mogen worden.

--- Dit is opbouwende kritiek, geen persoonlijke aanval, als je dat toch denkt, lees eerst de laatste alinea aub.

Ik heb toevallig vannacht een beetje naar de tweakotine en karma van de moderators zitten kijken. Er zaten een aantal moderators tussen waar ik persoonlijk nog maar weinig van had gezien, maar die wel een hele hoge tweakotine hebben, maar er waren er ook een (heel) aantal met een tweakotine slechter dan de 100ste plaats. Ik vraag me dan (dus) af waarom deze mensen nog modder-eter zijn, als ze niet zo actief zijn heeft het toch niet zo heel veel zin om deze mensen nog deze status te verlenen (of maak ik nu een grove denkfout?).

Even voorop stellen: Het is niet de bedoeling dat ik de beheerders en medewerkers van t.net (en GoT) voor de schenen trap, maar ik wil wel het een en ander ter sprake brengen. Ook heb ik het idee dat nu het nieuwe moderatie systeem, komt het misschien tijd wordt om ook de rest van het team eens te bekijken.

Een nieuw moderatie systeem was IMHO hard nodig, ik denk dat je met een nieuw moderatiesysteem _alleen_ er niet komt, ook de mensen die dit systeem moeten gaan bewaken moeten er constant op alert zijn dat het goed gaat en zoals het moderator team nu werkt vrees ik dat er hier en daar wat mis zal gaan. (Iets te veel mis bedoel ik dus.)

Als laatste: Ik ben ook geen guru en jullie doen allemaal heel erg hard jullie best, ik wil ook alleen maar helpen door het een en ander bespreekbaar te maken, zodat uiteindelijk de _gehele_ site er op vooruit zal gaan. (Het kan zijn dat ik hier en daar een ietwat verkeerde bewoording heb gebruikt, mijn excuses hiervoor alvast. Ik vind het best wel moeilijk om dit te schrijven omdat jullie degene zijn die het allemaal bepalen en ik niet. Voorts schrijf ik dit vanuit een niet alles overzienende positie, vandaar dat ik er misschien wel helemaal naast zit. :o )

/me out © (Sorry roadrunner, maar iedereen gaat het ineens gebruiken en ik heb patent ;) )

Bericht hierboven

Verwijderd

Tja... de ene moderator is fanatieker of heeft meer tijd dan de ander. Aan mij zal het niet liggen:
Karma 221 (#13)
Tweakotine 418 (#5)

Bij het nieuwe systeem verdwijnen de Moderators een beetje uitr de spotlights, omdat elke tweaker dan zal kunnen modereren. Bovendien is het onmogelijk om een aantal geselecteerde Nederlanders die elkaar niet kennen en ook weinig met elkaar contact hebben als een team te laten functioneren. Maar met het nieuwe mod-systeem moet dat dus verholpen zijn.

Hmm ben ik nou vandaag de enige moderator op t.net? Ben al meer dan 2 uur aan het moderaten. Ik heb alles wat ik kan beoordelen weggewerkt, de rest kan ik niet beoordelen omdat ik in die topics heb gereageerd.

• Floor-is
Marnix, ik doelde dus ook niet op jou, de mensen waar ik wel op doelde zullen dit trouwens toch niet lezen >:) ;)

Ennuh als je toch gaat strooien:
Karma 115 (#46)
Tweakotine 395 (#6) :) :)

(Ik heb gewoon niets beters te doen ;))

Hehehe
/me out ©

Bericht hierboven

Verwijderd

Ik zit gewoon op T.net te moderaten, te reageren, te submitten en te GoT-en tijdens het werk.. nu werk ik 32 uur per week.... dus vandaar :)

• Floor-is
Hmmzzz, je hebt ff modder gegeten volgens mij. Jammer dat je dat dan ongeveer alleen moet oplossen... Maarja het is weer gebeurd.

Ik ICQ je wel als ik nog eens zo'n topic tegenkom OK? (Heb nu ff geen ICQ, vanavond weer wel :))

/me out ©

Bericht hierboven

Verwijderd

(rant)
Sjeeezz :) Ik kap met modereren en ze komen handen te kort!
(/rant)

Ik denk dat deels door het 'gezeik' (of slecht verwoorde kritiek, whatever) de laatste tijd, mensen niet meer zo happig zijn om te modereren. Moderaten gebeurde sowieso niet door honderden mensen tegelijk. Wellicht brengt dat nieuwe system er verandering in.

Otis
Karma 740 (#2)
Tweakotine 15 (#1550) (logged out ;P)

Verwijderd

Ik heb vanaf 3 tot nu 8 uur gemodereet.. alles is weg op 5 topics na waar ik in heb gereageerd. Tja.. ik hoef geen medelijden of zo... ik kies er zelf voor, bovendien, ik moet die 8 uur toch iets doen tijdens het werken.. maar soms zou het wel relaxt zijn als je het niet allemaal alleen moet doen, oke het is weekend, maar er zijn 92 moderators, maar er zijn maar 10 moderators die regelmatig modereren.

Dit gebeurt nou als je tijdens het werk kunt internetten maar niet mag chatten/gamen:
Karma 222 (#13)
Tweakotine 451 (#4)
Yes weer een plek gestegen!

Otis is gestopt met moderaten... i.p.v. 2 reakties per dag modereet hij nu nix meer.. Otis we missen je!! Kom terug! :D Just kidding....

Verwijderd

heh. :) nou ik modereerde wel meer hoor, maar geen uuuuuuren achtereen, wel in het weekend 2 uur oid. 8 uur lang alles modereren.. vent, bel alvast het RIAGG maar, want dat is echt een aanslag op je gestel volgens mij, al die pulppostings doorploegen ;)

/me geeft marnix maar een biertje, want dat heeftie wel verdient.

Verwijderd

Hmmzzz... kan duidelijk merken dat ik vakantie heb :o)... nu alleen nog wat meer posten.

Aantal reakties 40
Karma 18 (#385)
Tweakotine 521 (#2)

• Defspace
  • Laatst online: 19-11 09:36

Defspace

Administrator

Toch zie ik tussen de reply's door wel een x aantal moderators staan, is het dan teveel moeite om eerst te modder eten en dan een reply te geven ???

Verwijderd

Nogmaals Otis: Komt door het saaie werk... en iemand moet het toch doen.. als ik niet werkte maar altijd thuis zat zou ik ook een stuk minder modder eten.... als er een wachtrij staat en ik zit toch op het werk.. tja wat moet je anders he.. ach vind het niet zo erg.... ga je trouwens met nieuwe mod-systeem wel af en toe modden?? dan kunnen ze toch nix verwijten.. omdat een score het gevolg is van de beoordeling van meerdere personen..... bovendien hebben de moderators dan zoiezo niet zo'n belangrijke functie meer....

• Koop
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-10-2023

Koop

Go ahead!.. Rake my Hay!

Karma 12 (#535)
Tweakotine 3 (#2798)
Status Moderator

hmmm...

ben afgelopen niet ingelogd geweest bij T.net ivm andere werkzaamheden..

heb dus ook de afgelopen weken (bijna) niks gemodereerdt.

Eigenlijk moet ik me schamen...

om het goed te maken zal ik nu voor ik ga slapen nog ff de mod-queu wat kortwieken.. :)
forgive and forget?

Verwijderd

Sure... als je geen tijd had.. houd het gewoon op... kun je weinig aan doen.... bovendien zijn er anderen die wel tijd hebben.. no problemo!

Verwijderd

Heb tweakers gevonden door het I_LOVE_YOU virus en alle heisa erom heen. Sindsdien zijn de nieuwspostings per dag verdriedubbeld lijkt mij.....

Zijn blijkbaar meer die Tweakers daarvoor niet kenden :)

"Balen Femme he, zo'n virus ? "

• The System
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-10 12:51
kan iemand ff vertellen hoe je modderator wordt?

moet ik daarvoor persoonlijk bij femme zijn?
dan heb ik een prbleem want femme reageert nooit bij icq.[

system >:)

Verwijderd

ga je trouwens met nieuwe mod-systeem wel af en toe modden??
Ik denk het niet. Althans niet in den beginne. Ik lurk nu alleen news en dat bevalt prima. :) Verder kostte het gewoon teveel tijd, al dat gepost en gemod, en aangezien ik nogal wat kost per uur en elk uur wat ik niet werk meteen in mn portemonee te merken is, vonnik het wat zonde worden :) Maar wellicht in de toekomst wel weer, who knows :)

Verwijderd

Otis.. als ik het zo lees.... heb je toch echt de verkeerde baan gekozen ;) :D

System, hoe je moderator wordt? Gewon nog ff wachten dan is elke tweaker het...

• Floor-is
Ik heb iig een leuke discussie gestart. Duidelijk is wel voor mij dat ik geen modder-eter zal worden, aangezien hier geen behoefte aan is. Op zich jammer, maar ook wel logisch.

/me out (c)

Bericht hierboven

Verwijderd

Tja.. nieuw systeem... dan kan iedereen moderaten, hoewel dat wel gelimiteerd is zul je toch wat minder een stempel kunnen zetten als moddereter.

Verwijderd

P.S. Als deze topic jullie stoort, wil een van jullie hem dan aub verwijderen? Het is niet de bedoeling jullie tegen de schenen te schoppen nml.
Dit is opbouwende kritiek, geen persoonlijke aanval, als je dat toch denkt, lees eerst de laatste alinea aub.
Caramba Itsme! Ben je nou zo'n scheiterd of doe je maar alsof. Ik weet ook wel dat de modder-eters over het algemeen niet zo goed tegen kritiek kunnen maar om daar nou voor te buigen vind ik toch wat overdreven.

• Hielko
  • Laatst online: 19:17
Ik weet ook wel dat de modder-eters over het algemeen niet zo goed tegen kritiek kunnen maar om daar nou voor te buigen vind ik toch wat overdreven.
De meeste moddereters kunnen heel goed tegen kritiek, alleen niet tegen mensen die zich gedragen zoals jij dat doet...

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Marnix da Headbanger: wat voor baan heb jij eigenlijk. Is ook iets voor mij. Ik ben nu student dus kan het me nog permitteren om niet al te actief te werken, maar als jij een echte baan hebt wil ik wel weten welke. Die wil ik ook!
(heb nu trouwens vrij dus mod ik niet. Normaal mod ik wel regelmatig maar niet zoveel als de bekende toppers hier)

Verwijderd

Ik werk in de helpdesk van Het Net.. na een week ken je alles ut je hoofd en kun je gewoon terwijl je via de headset op je kop tegen een klant aan loopt te praten (of hij tegen jou) internetten... dat is het o ja.. verdient 16 gulden per uur, avond 125 en weekend 150%
Nog full-timers nodig voor na de vakantie!
plaats: Arnhem

• aatos
  • Laatst online: 25-08-2024
marnix nieuwe mensen krijgen geen 125/150% meer... die verdienen standaard 18,50 ofzo. dus het is alleen nog interessant om te komen werken als je veel overdag wil werken.

• sorted.bits
  • Laatst online: 20:15
Hoi,

Ik zou me graag willen aanmelden als modereter, ik weet alleen niet hoe ik daarvoor in aanmerking kom..

Dus als iemand me dat effe kan vertellen, zou wel tof zijn :)

mail : xtracer@home.nl

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Als het goed is is dat nu met het nieuwe systeem overbodig geworden. Hoeveel mod-punten heb je inmiddels?
(Ik heb er 280. Kan ik maandag weer lekker gaan modden (zit nu in de bieb))
Pagina: 1