Kijk ...
Dit is mijn ...
Ach wat ik begin gewoon:
Het irriteerd me een klein beetje dat mensen die hele goede stukken schrijven hier niet voor beloond worden. Zoals ik al in het eerste berichtje aangaf zijn er (zoals ik het nu zie, heb al een tijdje niet gekeken) twee topics waar er een aantal mensen zijn die heel goed uitleggen hoe het een en ander in elkaar zit. Dit zou IMHO best wel beloond mogen worden.
--- Dit is opbouwende kritiek, geen persoonlijke aanval, als je dat toch denkt, lees
eerst de laatste alinea aub.
Ik heb toevallig vannacht een beetje naar de tweakotine en karma van de moderators zitten kijken. Er zaten een aantal moderators tussen waar ik persoonlijk nog maar weinig van had gezien, maar die wel een hele hoge tweakotine hebben, maar er waren er ook een (heel) aantal met een tweakotine slechter dan de 100ste plaats. Ik vraag me dan (dus) af waarom deze mensen nog modder-eter zijn, als ze niet zo actief zijn heeft het toch niet zo heel veel zin om deze mensen nog deze status te verlenen (of maak ik nu een grove denkfout?).
Even voorop stellen: Het is niet de bedoeling dat ik de beheerders en medewerkers van t.net (en GoT) voor de schenen trap, maar ik wil wel het een en ander ter sprake brengen. Ook heb ik het idee dat nu het nieuwe moderatie systeem, komt het misschien tijd wordt om ook de rest van het team eens te bekijken.
Een nieuw moderatie systeem was IMHO hard nodig, ik denk dat je met een nieuw moderatiesysteem _alleen_ er niet komt, ook de mensen die dit systeem moeten gaan bewaken moeten er constant op alert zijn dat het goed gaat en zoals het moderator team nu werkt vrees ik dat er hier en daar wat mis zal gaan. (Iets te veel mis bedoel ik dus.)
Als laatste: Ik ben ook geen guru en jullie doen allemaal heel erg hard jullie best, ik wil ook alleen maar helpen door het een en ander bespreekbaar te maken, zodat uiteindelijk de _gehele_ site er op vooruit zal gaan. (Het kan zijn dat ik hier en daar een ietwat verkeerde bewoording heb gebruikt, mijn excuses hiervoor alvast. Ik vind het best wel moeilijk om dit te schrijven omdat jullie degene zijn die het allemaal bepalen en ik niet. Voorts schrijf ik dit vanuit een niet alles overzienende positie, vandaar dat ik er misschien wel
helemaal naast zit.

)
/me out © (Sorry roadrunner, maar iedereen gaat het ineens gebruiken en ik heb patent

)