Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FEMME, roddels of ??

Pagina: 1
Acties:

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10 10:22
is het waar dat jij een keer gamers.nl heb af zitten kraken?

en was je een keer op een lan-party, maar wou je persee in een aparte tent verblijven? waar alleen wat vriendjes van jou in en uit mochten lopen, terwijl bij de rest iedereen even een tent in kon om een praatje te maken...

nou als dat waar is, ben je niet echt vriendelijk...

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04 09:29
ZWAM!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het gezegde 'de klok horen luiden, maar niet weten waar de klepel hangt', zegt jou dat iets ?

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Hmm Femme heeft veel voor Gamers.nl gedaan en er nooit wat voor terug gekregen...

Femme heeft nooit gamers afgekraakt, maar wel es negatieve uitspraken over hen gedaan, en terecht.

• Mister_X
Femme heeft nooit gamers afgekraakt, maar wel es negatieve uitspraken over hen gedaan, en terecht.

nouja, dat bedoel ik nou,

en energy & wildhagen, ik vraag alleen of het waar is, meer niet!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-11 22:30
Kunnen we geen Tweakers.net Soap Opera Forum krijgen en daar allerlei roddels en intriges rondom de staf bespreken? :)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:57

AntonT

One Ton!

Nee dank je... ;)
Mieter dat maar ergens neer op tweakstory / tweaksoap ofzo. En verzin er zelf een leuk forum bij. >:)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:36

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

[quote] en was je een keer op een lan-party, maar wou je persee in een aparte tent verblijven? waar alleen wat vriendjes van jou in en uit mochten lopen, terwijl bij de rest iedereen even een tent in kon om een praatje te maken... [/qoute]

Ermm.

Ik ben maar op één 'LAN party' met een tent geweest en dat is WAN. Toen werd door een aantal tweakers (Cmdr. Rosking in het bijzonder) voor een week een Tweakers.net tent geregeld, waar ik later ook 2 dagen in heb gebivakeerd. Bij mijn weten stond die tent erg wijd open, dus iedereen kon daar naar binnen lopen.

Verwijderd

Prachtig, geweldig en nu kan deze topic wel dicht of verhuizen naar het Fok forum, afdeling soapseries. Beetje nutteloze thread, als je Lieve Adjes een beetje gevolgd hebt, Mister X.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En weet je wat nou zo grappig is??? Ondanks dat Femme deze mooie site maakt/bijhoudt mag hij ZELF WETEN wat hij doet. Dat gaat gewoon niemand hier ene flikker aan. Ik weet wel dat er hier een aantal zijn die denken dat ze door de site te volgen dikke vrienden met Femme zijn geworden enzo, maar daar geloof ik nie veel van....

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-11 06:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Zo weet ik er ook nog wel 1:

Femme, ik hoorde dat alle gegevens van de bezoekers van t.net en het forum worden doorgespeeld aan de CIA, de KGB en de Mossad. Hoeveel cocaïne krijg je daar nou voor?

tssssssss....

• Mister_X
what the fuck word er nou op mij gezeken, ik vraag alleen maar wat!

en nee, ik heb "lieve adjes" niet gevolgd, dus!

ttsskkk

Verwijderd

Hmmm Tweakers.net: The Movie... Wordt vervolgd in de Prive van volgende.

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:31

Flexx

This side up

JA, idd. ik wet niet wat dat is met het forom GOG maar de admins zitten daar meer met elkaar te lullen dan dat de members doen.

Verwijderd

Tuurlijk.. het is toch belangrijk dat dat de Admins overleggen... er moet wel een structuur in zitten....
Pagina: 1