Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Het was geen verwijt, hooguit een snelle conclusie..Kijk aub zelf eerst ook eens rond voordat je anderen wat verwijt
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Wat jij wilt, mag hij nu weer open dan?Op zaterdag 29 december 2001 23:32 schreef JvS het volgende:
[..]
Het was geen verwijt, hooguit een snelle conclusie..
Canon EOS | DJI M2P
Laat maar, bij gebrek aan een groot topic is-ie bij deze geopend
Canon EOS | DJI M2P
Mail anders de goedheiligman even...Op zaterdag 29 december 2001 23:47 schreef Arjan_A het volgende:
Wat jij wilt, mag hij nu weer open dan?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Verwijderd
Tsja, laat een Wos mod er maar ff naar kijken.Op zaterdag 29 december 2001 23:52 schreef Arjan_A het volgende:
Laat maar, bij gebrek aan een groot topic is-ie bij deze geopend
Dit is IMHO puur eigen belang en de titel is alleen om veel mensen te trekken, maar dat is alleen mijn mening.
Nee hoor....Op zondag 30 december 2001 00:03 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Dit is IMHO puur eigen belang en de titel is alleen om veel mensen te trekken, maar dat is alleen mijn mening.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Een aantal belangrijke programma's die veel voorkomen staan in de FAQ, ik denk dat dit uit gaat lopen op een lijst van: 'Ik kreeg hem niet aan de gang dus hij werkt niet', terwijl hij het bij bijna iedereen perfect werkt, gecombineerd met 'ik heb een heeeel oud programma en die werkt ook niet'. Het 2e genoemde in die lijst, RTCW, geeft punt 1 al mooi aan
Pagina: 1