Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ICQ!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik ben veel te lui om al jullie profiles te gaan zoeken voor ICQ-nummers... maar vind wel handig om moderators op icq te hebben, voor als ik es iets wil vragen/opmerken.
Is het btw. niet handig om een icq active list voor moddereters te maken???

Mijne UIN is 52134290.

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Uhm, tweakers.net en moderaten enzo interesseren mij niet zodanig hard dat ik de hele dag per email of per icq daar berichten over wil binnen krijgen. 't spijt me zeer, maar op het moment dat ik zelf naar de site ga, vraag ik er zelf om, maar niet de hele dag per email of icq.

Verwijderd

Topicstarter
had ik al gemerkt helsie :) Ik zit ook op tweakers.net omdat ik toch wat moet doen op het werk en ik mag niet chatten/gamen. Soms wel handig als je even met een moderator ergens over kunt praten, bijv. als er verkeerd is gemod... hoef je niet gelijk voor elk klein dingetje een topic te starten

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Liever op deze manier dan via allerlei andere kanalen lastig gevallen worden.
Mijn email en icq zijn niet geheim, maar ik heb geen zin om me de hele dag te verantwoorden over hoe of wat ik moderate. De lol gaat er ook steeds meer vanaf.
Ik gebruik voornamelijk de passieve layout (die uiteindelijk even goed mogelijk is om te moderaten) en moderate alleen als iets goed fout staat. Maar van de andere kant, discussies waar ik vind dat ik genoeg kennis van het onderwerp heb om te moderereren, daar discussieer ik weer liever mee en dan kan ik weer nie meer moderaten... Lastig dus.

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Zo te zien is er niet echt veel animo >:) (ook niet van mij, ICQ niet eens)
Maar ik heb wel een tip voor je:
Vul bij "search tweakers.net" de naam in van de persoon die je zoekt en zoek op reacties.

Verwijderd

Ik wil je mijn nummer wel geven, maar dat doe ik niet hier.
De laatste keer dat ik mijn ICQ openbaar had kreeg ik al dat tweaker-rookie-gezeik van Beter Weter ook via ICQ en daar heb ik echt geen zin in.

Als ik mijn bak thuis weer eens aangooi dan stuur ik je wel een ICQ'tje...

Verwijderd

Topicstarter
tgf meel maar naar marnix_k@hetnet.nl....
Pagina: 1