Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam de telefoon uit de topic titel vandaag tegen voor 150 piek. Een search leverde me weinig informatie op over dit toestel.

Heeft iemand van jullie informatie over dit apparaat? Een link of eigen ervaringen ofzo. Ook op de siemens site kan ik het toestel namelijk niet vinden.

Bedankt alvast.

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

hmmm wat is weet is
dat siemens een nieuwe heeft uit gebracht met het type nummer
4010 classic
4010 comfort
4015 comfort

maar een 100 serie heb ik niet van gehoord
de voor ganders waren de 3000 serie en daar voor 2000

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Verwijderd

Gigaset 100 word niet officeel niet eens in Nederland verkocht.

• Telco
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08-2024

Telco

Biertje?

Die zijn ook wel eens bij de karwei of zow in de aanbieding geweest. Gewoon een analoge aansluiting en een draadloos toestel. Meer kan ut niet. Verwar het vooral niet met de Gigasets die meerdere handsets aankunnen en zo. Daar kun je ze ook niet op aansluiten.

Vandaag geen signature

• ElCondor
  • Laatst online: 09:47

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Heb een 3010 Micro :P Mooi dingetje hoor, alleen zonder antwoord apparaat en handsfree, maar wel een cewle headset bij gekocht. Tofjes hoor! :7

Hay 365 dias en un año y 366 occasiones para festejar (Boliviaans spreekwoord)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels wel een duitse test gevonden op internet. Met mijn slechte duits heb ik daar wel van kunnen maken dat het wel een dect apparaat is.

Ik vond op een franse site wel dit plaatje.
Afbeeldingslocatie: http://www.francetelecom.fr/vfrance/boutique/produits/images/panoramiques/agg/f_giga100.jpg

Ik weet niet of het dan bekender voorkomt?

Meerdere handsets heb ik trouwens niet nodig. Heeft niemand van jullie een goede site waar dit toestel op te vinden is?

Verwijderd

uhmm http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET200%252Fdesc,FF.html

Dit is van de nieuwe serie.. gigaset 200. Weet niet of die wel "officeel" in Nederland komt.

Verwijderd

Topicstarter
Eindelijk heb ik hem. Maak van de 200 een 100 in de link en je komt op de info van de siemens site. Het is dus:
http://www.my-siemens.com/MySiemens/CDA/Index/0,2730,HQ_en_0_product%253AHO%252FTL%252FCL%252FGIGASET100%252Fdesc,FF.html

Is het iets?

Verwijderd

Op zondag 30 december 2001 11:10 schreef Lawclaw het volgende:
Ik heb inmiddels wel een duitse test gevonden op internet. Met mijn slechte duits heb ik daar wel van kunnen maken dat het wel een dect apparaat is.

Ik vond op een franse site wel dit plaatje.
[afbeelding]

Ik weet niet of het dan bekender voorkomt?

Meerdere handsets heb ik trouwens niet nodig. Heeft niemand van jullie een goede site waar dit toestel op te vinden is?
Wij verkochten die tel ook een tijdje.

Voor het geld een leuke tel!
10 geheugens, verder erg simpel, maar zeker voor het geld de moeite waard.

Verwijderd

Let wel op dat nummerweergave en andere functies niet mogenlijk zijn. Omdat dit buitenlandse toestellen betreft. Waarschijnlijk Belgie. En daar hebben ze ander profiel..
Maar tja is maar wat je wil als je alleen draadloos wil bellen.. Doen!!!

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Ziet er wel strak uit, jammer alleen dat die handsets zo groot moeten zijn. Ik heb als mobieltje een Nokia 8850 en ben daar heel blij mee. Ik was dus ook op zoek naar een dect die wat kleiner was. Da vink gewoon mooier :Y)
De micro van Siemens was een van de toestellen die voldeed aan mijn eisen, maar een van de weinigen. Ik ging eigenlijk voor een Ericson, ook strak toestelletje met handsfree en ingebouwd antwoord apparaat. Dat hadden ze ook wel van Siemens, maar dan helaas alleen met zo'n koeie grote hoorn.
Niet echt mijn smaak :(

Verwijderd

Op dinsdag 01 januari 2002 17:50 schreef ElCondor het volgende:
Ziet er wel strak uit, jammer alleen dat die handsets zo groot moeten zijn. Ik heb als mobieltje een Nokia 8850 en ben daar heel blij mee. Ik was dus ook op zoek naar een dect die wat kleiner was. Da vink gewoon mooier :Y)
De micro van Siemens was een van de toestellen die voldeed aan mijn eisen, maar een van de weinigen. Ik ging eigenlijk voor een Ericson, ook strak toestelletje met handsfree en ingebouwd antwoord apparaat. Dat hadden ze ook wel van Siemens, maar dan helaas alleen met zo'n koeie grote hoorn.
Niet echt mijn smaak :(
Ga maar eens kijken naar de 4015 Micro en kom dan maar eens terug... :9~

• ElCondor

ElCondor

Geluk is Onmisbaar

Hiiiiiiieeeeee!

even een Google gedaan... en jaaaa, een geil toestelletje. Leuk voor de volgende aankoop! Hoeveel was die kerstbonus ook al weer??? >:)

Pagina: 1