Toen ik de thread van Helsie had gelezen en ik zag dat PCDealer de scores wat had opgekrikt in de IBM 2 GHz SRAM thread vond ik dat wel goed. Maar nu gaat hij volgens mij een beetje te ver.
-----------
In mijn derde reactie (na 2e van Helsie) staan nog betere voorbeelden dan die ik hier geef.
-----------
In de Windows Roadmap: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12120
Volgende hadden we beide 0/0.
Noem me maar streng, maar zelfs als ik rekening houd met wat Helsie aan de orde stelt vind ik dit nog allemaal veel te hoog.
-----------
In mijn derde reactie (na 2e van Helsie) staan nog betere voorbeelden dan die ik hier geef.
-----------
In de Windows Roadmap: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12120
Je kunt er over discussieren of dit een open deur of inzichtvol is, dus 1/1 vind ik wel erg positief, maar goed, het is discutabel. Maar dan:Ach ja, zolang het hoger beroep niet heeft plaatsgevonden blijven ze gewoon doorgaan.
Ik hoop dat dit voor de DOJ een reden is het hoger beroep sneller door te drukken.
Dit vind ik echt 0/-1 overbodig ipv 0/0 inzichtvol.Ik doe liever wat langer met een OS, dan ieder jaar een nieuwe versie installeren die vol zit met bugs.
I.p.v. dat ze nou een nieuw OS leveren zonder al die overbodige rommel die er aan hangt. Wat heb je bijvoorbeeld nou aan een geintegreerd progje om video-editing te doen. Ik heb er geen f**k aan en mensen die wel video-editing zullen ongetwijfeld betere progs gebruiken
Ook 0/-1 ipv 0/0. Gewoon iemand die geen idee heeft waar het over gaat. Hij mag best om uitleg vragen, maar dan wel op niveau -1, want alle mensen die het wel weten hoeven hier toch niet mee vermoeid te worden?Kan iemand mij vertellen wat dat DOT NET zooi is? Waarschijnlijk is het wel weer gewoon lucht.
Eerste punt is niveau 0, foutje in nieuws ontdekt, maar niet bijzonder belangrijk. Het tweede (grotere) deel is -1. Discutabel, maar ik ging voor de -1.H2' 2001 betekent volgens mij 2e helft 2001, niet kwartaal 2. Dus kwartaal 3/4 van 2001. Nou ja, maakt 't uit ?
GarBaGe: Dan wissel je toch niet? Waarom zou je ook? Ik gebruik nog steeds W95, al vanaf eind '96 en stap binnenkort over op W2k PRO en eindelijk een nieuwe PC. De oude houd ik als internetslaaf en voor administratie enzo. Heb W95 slechts 1 keer opnieuw geinstalleerd in al die tijd en weinig problemen gehad. Lijkt mij stabieler dan W98/98SE te zijn.
Volgende hadden we beide 0/0.
Eerste punt weer niveau 0. De rest is een antwoord op de vraag wat .NET is, wat ik dus op -1 zou zetten en PCDealer op 0. Hoe komt dit dan in hemelsnaam op 1/1 inzichtvol?Ik meen dat 2H toch 2nd Half of 2001, dus de 2de helft van 2001 betekent? Anders zou er wel 2Q hebben gestaan ja.
Maar goed. Die .NET technologie draait toch om op verzoek via internet bepaalde software te installeren en dus geen tussenkomst meer via een winkel en cd-rom? Ik heb daar zelf niet echt interesse in moet ik zeggen.
Ik kan het fout hebben, maar dan hoor ik het wel.
+ nog wat troep die ik maar niet quote.
Krijgt ook 1/1 inzichtvol. Vind ik ook te hoog.dan installeer je toch lekker niet garbage, misschien dat het voor jou niet nuttig is maar mien van 3 hoog achter vind het misschien wel handig dat ze gelijk haar fototjes van haar kleinzoon kan monteren, je moet wel begrijpen dat windows millenium een echt consumer product is, als je een os maakt moet je altijd consessies doen, gebruiksgemak gaat altijd gepaard met bugs immers hoe meer functionaliteit hoe meer kans op bugs, als je zelf wel eens een product hebt ontwikkelt zou je dit kunnen weten, en als ik zo eens kijk hoeveel bugs er nog inzitten dan vind ik dat best meevallen.
Noem me maar streng, maar zelfs als ik rekening houd met wat Helsie aan de orde stelt vind ik dit nog allemaal veel te hoog.