Op maandag 31 december 2001 00:31 schreef AMADEUZ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik jouw niet als leraar heb

Dan hadden we constant in een clinch gelegen.
Gehehehehe....... Dan vraag ik me af door wie dat zou komen.... ik heb het gelukkig NIET in de lessen met al m'n leerlingen..... dus.....

Gedemineraliseerd water word altijd bereid met kraanwater

tjah... maar jij ging voor het gemak ergens van uit... ik is ook wel eens lekker gemakkelijk.... en ga ook voor het gemak van bepaalde dingen uit.... ehm...... nu zeg ik weer domme dingen

Gedestileerd water en osmose water is stap verder dan demi-water. En die flessen met 1 mineraal erin noem je oplossingen, slimmert.
Ook kraanwater is een oplossing... ondanks het feit dat er meerdere zouten in zijn opgelost.... slimmerd....
Een oplossing is een HELDERE vloeistof waar vaste stoffen in zijn opgelost... zouten zijn vaste stoffen. Kraanwater is helder. In kraanwater zitten meerdere opgeloste zouten.... therefore is kraanwater toch echt een oplossing.
[/quote]
Ik wist niet dat je ook al deed aan Mierenneuken

[/quote]
Gheheh... neh... dat laat ik liever over aan de microbiologen.... of zijn mieren dan nog niet klein genoeg

Moet ik alles precies omschrijven.
Jah.....
*Leerling krijgt blaadje terug en ziet dat een opgave fout is gerekend terwijl het halve antwoord er staat*
leerling: "Maar u BEGRIJPT toch wel wat ik bedoel?"
leraar: "Jah... maar als je het bedoelt, schrijf het dan ook op"
Je bent toch leraar, dus ik mag verwachten dat ik op niveau kan praten.
Ehm.....
Ik denk toch dat ik wel een leuk stukje niveau naar voren heb gehaald... Okee, over osmose water kan ik niet veel zeggen... omdat ik die troep zelf nooit heb gebruikt... Kep biologie gehad op de Havo... en en beetje op de lerarenopleiding.... Dus daar kan ik niet supergoed op hoog niveau praten (wat is btw. hoog niveau.... dat is ook weer net welke definitie je eraan geeft)
En je hebt het wel over niveau praten.... jij hebt zelf een stuk onzin aangedragen.... van dat demi (ik ben slecht in frans en heb het gewoon op internet opgezocht). Ik heb verder nog niet van zulke zaken aangedragen. Wie praat er hier nou niet op niveau?
Maar trust me...... Dit hoef je niet te testen om je gelijk te krijgen... dat geef ik direct toe.... Leraren zijn irritant en willen altijd hun gelijk hebben waarmee ze direct weer irritant zijn.....
edit:
nu al de tweede typo weggehaald.... de eerste viel nog binnen de tijd dat je mag wijzigen zonder dat het wordt vermeld.... deze ongetwijfeld niet. Maar er zullen vast nog wel meer typo's in zitten