/dev/null
omdat er inmiddels meer topics geopende zijn in de tijd dat jij de eertse pagine doorbent.
Ditzorgt ervoor dat het topic dat dan op plaats 48 ofzo stond (op de 1e pagina dus) dan ineens op 53 staat, omdat er 5 nieuwe topics aangemaakt zijn. En dan staat-ie op pag 2.
* JvS heeft zich dit ook ooit afgevraagd, maar kwam vrij snel tot deze conclusie
Ditzorgt ervoor dat het topic dat dan op plaats 48 ofzo stond (op de 1e pagina dus) dan ineens op 53 staat, omdat er 5 nieuwe topics aangemaakt zijn. En dan staat-ie op pag 2.
* JvS heeft zich dit ook ooit afgevraagd, maar kwam vrij snel tot deze conclusie
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik snap trouwens toch niet dat AT meerdere bladen heeft. Dat heeft totaal geen nut IMO.
They made me do it.
Dat kun je toch nooit tegelijk zien? Eén van de pagina's zal dan achterlopen. Wordt een topic weer omhoog geschopt, dan zal die de volgende keer ipv op pagina 2 weer op 1 staan.
Ik snap dat wel!Op zaterdag 29 december 2001 23:08 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik snap trouwens toch niet dat AT meerdere bladen heeft. Dat heeft totaal geen nut IMO.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
net zo nuttig/nutteloos als niet alle topics laten zien, denk ik...Op zaterdag 29 december 2001 23:08 schreef Smoothy_ het volgende:
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Op zaterdag 29 december 2001 23:09 schreef JvS het volgende:
[..]
net zo nuttig/nutteloos als niet alle topics laten zien, denk ik...
Het is verschrikkelijk onhandig om in AT te gaan bladeren, door de reden die de topicstarter geeft. Dat bladeren is onefficienter dan gewoon steeds de eerste pagina te refreshen. Maar dat is mijn mening
They made me do it.
Je kunt zo toch makkelijk de dag doorbladeren? Niet iedereen wil bovenop de active topics zitten! Heerlijk op het gemak bekijken wat er deze dag is besprokenen op GoT.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Ik blader sinds een een tijdje AT en kreeg echt het gevoel dat ik iets miste steeds, dan dat ik zelf ging rondlopen op GoT
/dev/null
't zijn er nu zo'n 1500, wel erg veel om eerlijk te zijn. Om rustig te bladeren gebruik de de topiclist in de fora zelf
Idd, me 2Op zaterdag 29 december 2001 23:49 schreef OProg het volgende:
't zijn er nu zo'n 1500, wel erg veel om eerlijk te zijn. Om rustig te bladeren gebruik de de topiclist in de fora zelf
They made me do it.
Pagina: 1