Slecht idee... Hoe laat?
Verwijderd
Ik heb de 518, werkt prima vanaf het begin ook van comp naar comp. Printerpoort heb ik nog niet geprobeerd. Het enige probleempje dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken is dat files verzenden via msn niet werkt, daar heb ik ze na uren proberen een mailtje over gestuurd. Verder is de optie om 1 computer aan te wijzen die direkt verbinding heeft met je kabelmodem erg handig, alleen die file transfer nog he. configuren via je internetbrowser werkt perfect.
Kicken. Dan ga ik die 515 kopen.
Slecht idee... Hoe laat?
Verwijderd
Ik heb de 515, werkt perfekt, maar heb mijn printer hiermee nog niet aan de praat weten te krijgen. Ik kan wel een poort aan de printer toewijzen, maar als ik iets probeer te printen krijg reageert de printer niet (foutmelding). Iemand enig idee, mode op: "http://192.168.0.1/techsupp.htm" staat op compatibility.
(edit=>) Laat maar, printer werkt al, bijgeleverde progje om poort te configureren werkte niet goed (in XP), handmatig instellen werkt wel.
(edit=>) Laat maar, printer werkt al, bijgeleverde progje om poort te configureren werkte niet goed (in XP), handmatig instellen werkt wel.