Fout in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
In http://www.tweakers.net/pricewatch/17528 is de Canon Powershot A20 bij Perfect Systems verdacht cheap :0 Die 524,- zijn Euro's en geen Hollandse Florijnen. Helaas kon ik geen nieuwe prijs submitten omdat Perfect Systems niet in het rijtje stond van Canon Powershot A20 :?

Voor de Powershot A10 geldt hetzelfde. Ofwel is Perfect Systems bezig op slinkse wijze bezoekers naar zich toe te trekken, of iemand weet het verschil niet tussen guldens en Euro's.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Zo te zien is het al gecorrigeeerd.

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:40
Dat komt waarschijnlijk omdat Perfect Systems via een script hun prijzen automatisch laat bijwerken en die prijzen al in euro's staan.. een paar dagen klopt 't dus niet, maar na 1 januari moet dat weer kloppen..

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:40
Heb ik net gedaan Femme :)

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Niet alleen alle producten van interngeheugen (zoals 128mb ram dane elec, 29,- ) maar ook nog andere winkels staan in euro's weergeven.... maar ok , we moeten er wel aan wennen daluk...

4015Wp west (Dordrecht)

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:10

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb de automatische database updates uitgezet voor de bedrijven die hier gebruik van maken. De pricewatch zal op 31 december omgezet worden naar de euro.
Pagina: 1