Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

waarom first post met "dit is interessant nieuws" op 0?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
In http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12065 :
Bedankt vreemde vent.
Aangezien er ook wat minder begaafde tweakers zijn (op tweak-gebied) is dit lapje tekst een uitkomst!
THNKZ!
En in http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=12064 :
Petje af voor die gasten bij Ars Technica.... weer een boeiend stukkie text over een toch vrij belangrijk onderdeel aan uwen pc..... Echt ZEER nuttig leesvoer voor een ieder die er meer van af wil weten....
Waarom wordt dit op 0 gezet? Ik denk dat als je niet weet hoe een videokaart / geheugen werkt en je wilt het wel weten en je ziet er een nieuws item over staan, dat je dan vanzelf wel het artikel gaat lezen. Dan hoeft er IMHO niet meer bij verteld te worden dat het interessant is voor mensen die er wat meer vanaf willen weten. Dat spreekt toch voor zich!
Wel nuttig zou de opmerking zijn dat er ook hele interessante dingen in staan voor gevorderden want die zouden anders wellicht niet geinteresseerd zijn.

Verwijderd

Zucht... ik was ook nog maar net uit bed.. heb hem ff op niveau -1 gezet.

BTW, wat is de mod-queue heerlijk kort momenteel :P

Verwijderd

irrelevant, mischien kun je deze vraag beter rechtstreeks aan Marnix da Headbanger stellen, die staat als Mod geregistreerd voor deze post.

Mischien moeten we een nieuw Forum hebben waarin je vragen kwijtkunt aan mede-moderators waarin je kunt vragen waarom een moderator iets een bepaalde score heeft gegeven, of moeten we elkaar dan maar rechtstreeks mailen met die vragen?

Kweet t eigenlijk ook niet, ik heb wel de tweede post in die thread gemodereerd als zijnde Overbodig, in principe blijf ik (voorlopig) af van al gemodereerde posts, omdat ik mijzelf nog aan het inwerken ben als moderator en de mening van mijn "collega's" niet snel in twijfel wil trekken.

Update:

Tja, had ik maar op tijd moeten refreshen...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:28

GaMeOvEr

Is een hork.

Marnix da Headbanger,

Daar mag je mij voor bedanken ( :D ) ik had het helemaal gehad toen ik vanochtend die Mega-queue zag staan, en ben gewoon 3 uur achter elkaar aan het modden geweest....

Ik ben overigens zelf ook wel blij met het resultaat ! :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr is een bikkel (duh!) en zit zich zeker te vervelen op zijn werk dattie 3 uur kan modderen? ;)

Keb er ook een paar gemodereerd maar hoef geen credits ;) , gisteren was het ook al zo droef gesteld met ons (moderators) dat zelfs mensen opmerkingen begonnen te maken of er een hoop geslapen werd (er werd zeker de eerste uren van de dag niet gemodereerd).

Hmm is een beetje zuig-post geworden...

Verwijderd

Bedankt Gameover

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Yeah, erkenning !!! :D

TgF, normaliter vraag ik ook niet om Credits hoor, maar een beetje waardering op zijn tijd is een steuntje in je rug, zeker als je de laatste tijd de threads hier hebt gevolgd. En inderdaad, het was een relaxt ochtendje voor me ;)

En niet gelijk je collega-Moderators in de rug vallen he ! ;)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr, voel je door mij ook zeker gewaardeerd! Ik heb mijn vlaggetje toch zekers (gedeeltelijk) aan (onder andere) jou te danken :D

*zucht*

Ik laat de rest van het slijmopwekkende gezwets maar zitten voor vandaag.
maar een beetje waardering op zijn tijd is een steuntje in je rug
Deze is op het randje van :r, maar ik weet wel wat je bedoelde...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

TgF

Ah, mooi, nu weet ik waar bij jou het randje ligt.... ;)

Maar goed, heb jij je kwijlteiltje van waardering dat je nu ook Modertor bent al leeg gekieperd ?

(Natte voeten he ? :D )

Maar goed, hoewel ik het idd nogal melodramatisch (Oooh, moeilijk woord, Bonuspunten !) verwoord, snap je in ieder geval wat ik bedoel...

/me is nogal een beetje flauw vandaag...

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

GaMeOvEr:

(ik ga je binnenkort GO noemen, ik krijg RSI van al dat getiep)
Ah, mooi, nu weet ik waar bij jou het randje ligt....
Leven op 't randje is een avontuur op zich!
Maar goed, heb jij je kwijlteiltje van waardering dat je nu ook Modertor bent al leeg gekieperd
Echt niet, ik loop nog steeds (na) te genieten van mijn recent behaalde, democratisch geïnitieerde (dubbele woordwaarde, extra punten), overwinning.
Dus ik heb de KliKo er maar bijgehaald.

Ze zouden melodramatisch verwoorden moeten verheffen tot kunst, daar zou JIJ rijk mee kunnen worden ;)

En inderdaad, dit gaat helemaal nergens meer over, but who cares.

/me kent het flauwe gevoel, wat dat aangaat zouden we zomaar collega's kunnen zijn...

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

TgF

Tip 1 :CTRL + C / CTRL + V .... :)

En ja, laten we hier maar mee ophouden, we verpesten de hele thread van irrelevant.

We spreken elkaar nog wel eens, "collega" :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Precies.. zet elkaar op icq en ga lekker bekvechten.. of via email :P

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Nou, ik moet toch wel zeggen dat GameOver en Headbanger altijd erg actief zijn, dus jullie mogen sowieso wel wat credits hebben.

De reden dat ik dit topic begon (had ik er wel meteen bij kunnen vertellen) was dat ik 1 van deze twee reacties zelf op -1 had gezet, maar Hielko zette hem daarna weer terug op 0. Toen zag ik dus ook die andere reactie op 0 en dacht ik: zou dat zo horen dan? En waarom dan?
Maar blijkbaar is dit weer een van de vele zaken waarbij het zowel de ene als de andere kant op kan, want nu staat 1 van de 2 op -1 en de andere op 0. Nou ja.

Verwijderd

[verdedig mode aan]

Laatste reactie:

Marnix:
GaMeOvEr en /me waren maar wat aan het dollen (de meligheid ten top zeg maar).

irrelevant:
Over die credits, daar ben ik het mee eens, persoonlijk waardeer ik iedere tweaker (ongeacht zijn/haar rol) die de moeite neemt om de kwaliteit van T.net hoog te houden.

[verdedig mode uit]

Kunnen we als moderators niet gewoon afspreken dat we binnen het huidige systeem gewoon van elkaars beoordelingen afblijven?
Als je het er niet mee eens bent, zoek dan contact met de betreffende modderaar en vecht het samen uit.
Iedereen modereerd op zijn/haar(?) eigen manier en daar spelen een heel groot aantal persoonlijke factoren een rol bij (inzicht, kennis, ervaring, humor gehalte, stemming en ga maar door).

Dat gekloot met "ik zet hem op -1 en hij zet hem op +2" draagt ook niet echt bij tot de algehele feestvreugde?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF: Tuurlijk moet je het wel doen. Is heel leerzaam. Soms geeft iemand toe dat hij zelf een fout heeft gemaakt (zie eerste reactie Headbanger) of kan hij je overtuigen dat zijn beoordeling beter is dan die van jou. Zo heeft Hielko mij uitgelegd dat als een halve thread off-topic is je dat niet allemaal meer op off-topic hoeft te zetten, maar normaal kunt beoordelen. Dat vind ik dus wel bijdragen aan de feestvreugde.
Soms is het echter ook zo dat je er niet uitkomt omdat het gewoon discutabel is. Meestal laat je het er dan maar bij zitten, maar soms zie je wel dat de feestvreugde dan toch omlaag gaat.
Iha is het IMHO toch goed om erover te discussieren, niet alleen met die persoon zelf maar op dit forum. Dan kunnen anderen ook hun mening geven.
------------
Ik ben nu trouwens echt eens wat aan het doen op mijn werk :), dus modereer ik ff wat minder. Aan het debuggen. Maar als ik er niet uitkom raak ik wel weer gefrustreerd en dan ga ik weer lekker t.netten. :)

Verwijderd

Hmm dat had ik ook wel door hoor. Ach ik vraag niet om credits of zo. Maar natuurlijk is het wel relaxt om af en toe een steuntje in de rug te krijgen. Ach ik kan internetten op het werk dus dat moderaten.. ik heb gewoon geluk dat ik er tijd voor heb... Maar toch bedankt... !

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hehe, het debuggen was zo gebeurd. Nu heb ik een ander excuus om niks te doen: milestone bereikt.
Ik heb ook even de moderatiequeue zitten opschonen. Is werken niet fantastisch? :r
Pagina: 1