Toon posts:

Half Life crasht!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een probleempie met Half Life, en ik wordt d'r echt helemaal gefrustreerd van :(

Het zit namelijk zo: Ik heb Half Life geinstalleerd (van een originele cd) en alles gaat goed en wel tot ik het spel wil opstarten. Dan slaat m'n pc helemaal op hol.

Afbeeldingslocatie: http://members.tripodnet.nl/Muchi3l/hldoetdom.jpg

Het kan niet aan een tekort aan werkgeheugen liggen oid want ik heb alles dat op de achtergrond draait al een keer afgesloten, maar ook dan krijg ik precies dezelfde melding... :(

Weet iemand waar dit aan ligt/wat ik hieraan kan doen?

NB p1400mhz 128mb intern
Alvast bedankt... :)

//edit: spelfoutjes :P

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

leuke foutmelding, welk besturingssysteem?

BF1: Don-Panio

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Op zaterdag 29 december 2001 22:54 schreef Predator_NL het volgende:
leuke foutmelding, welk besturingssysteem?
Dat moet Win2k zijn.

Alles ge-update met nieuwste drivers?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

jmmm, win2k.., niet veel ervaring mee, maar ik kan wel een nalooplijstje maken:

-Heb je de nieuwste of juist videodrivers?
-Heb je half-life geprobeerd opnieuw te installen?
-Heb je half-life geupdate (het kan dat die dan die fout niet meer geeft, meer obdersteuning)
-hmmm, meer weet ik effe nie

(beetje hetzelfde als hierboven, hehehhe

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de laatste (NVDIA) drivers geinstalled, wel 6 x moeten booten, en als ik nu probeer HL op te starten gebeurt er helemaal niets meer! me pc gaat eerst heel hard nadenken en vervolgens gebeurd er niets meer (crash wel niet meer :? )

Ik heb HL ook al 2x opnieuw geinstalleerd, heb alleen de updates nog niet geinstalleerd maar dit kan er lijkt me niets mee te maken hebben, aangezien het spel meteen al crasht.

Iemand nog tips ???

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Neej in win2k is het omdat je hem dan opstart met niet nieuwste versie, had ik tenminste.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 30 december 2001 15:26 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Neej in win2k is het omdat je hem dan opstart met niet nieuwste versie, had ik tenminste.
Dat zou best wel eens kunnen, maar hoe kan het dan dat het spel als het ware al 'weet' _voor_ het opstarten dat het niet de nieuwste versie is?
Pagina: 1